Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sajon
Jeg er pt ved at kigge mig om efter en ny 22" skærm til min computer, og havde egentlig forelsket mig i HP2207H.

Men da jeg er en trofast kunde vil jeg kun handle ved et bestemt firma, det er måske lidt snæversynet, men når man får god behandling hver gang og servicen er i orden vil jeg gerne være det, tror jeg vi alle kender til en hvis grad.

Når tilbage til sagen:

Der er desvære ukendt leveringstid på HP'en så firmaet har foreslået denne skærm istedet: Hanns G 22" TFT HG216DP black HDMI

(http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.ph ... 27&robot=1 findes ikke på edbpriser).

Nej det er ikke ved det firma men ved www.s-it.dk (lidt reklame)). JEg har forsøgt både med google og herinde at finde noget om denne skærm men, der er desvære ikke noget resultat, så derfor griber jeg nu til at "spamme" forummet.

Nogen som kender dem, har nogle links til reviews oma?? Eller som kan forslå anden skærm ikke 226BW (orker ikke panel lotteri) og 2232BW bliver pt sablet ned i reviews.

Skærmen skal bruges til meget forskelligt, så det skal være en allround men der er dog en del gaming involveret ;).

/sajon
Af Ripley
Har du overvejet Eizo s2201w, s2231w, HP LP2065, NEC 20WGX²pro,NEC LCD2170NX, Belinea 2485 S1W (No. 112401),
Belinea 102035W, Viewsonic 2030b

Jeg satser selv på en Eizo s2231w til ca. 4000 kr, men har da været tæt på at købe en Belinea 102035W, da får du supervaluta - skal bare kalibreres (som alle andre)

Hvis hovedvægten er på spil, tag da s2201w (se evt. Politiken fra i weekenden)

Vh, R
Af Ripley
Kig evt. på prad.de (vælg engelsk) og tftcentral.co.uk
Af sajon
Jeg har nu fundet et enkel review af Hanns.G på Hanns.G Review

Ikke ligefrem prangende. Jeg tror jeg går efter den LG i har lavet i review af idag eller hp W2408, hvis han kan skaffe den.

/sajon