Log ind med sociale netværk
21 feb 2008, 18:22
Kender ikke noget til den samsung fejl, men ville da lige fortælle at LG også har onsite rep. på alle deres LCD og Plasma TV som er på 32" og op, hvis altså det kan laves onsite.
Man skal bare bruge deres Call center, så ringer en tekniker tilbage indenfor 48 timer, lover de.
Jeg har haft besøg af en tekniker som lavede en software opdatering af min skærm og nu virker den helt kanon.
Man skal bare bruge deres Call center, så ringer en tekniker tilbage indenfor 48 timer, lover de.
Jeg har haft besøg af en tekniker som lavede en software opdatering af min skærm og nu virker den helt kanon.
22 feb 2008, 00:01
Dalgaard!
Ring evt til Samsungs hortline. Jeg fik fat i en utrolig venlig og hjælpsom dame, som næsten kunne stille mig en garranti for at de kunne lave mit tv. Turde dog ikke, da forbrugerrådet fortalte at Elgiganten, med fuld ret, kunne ophæve min garanti, da det ikke var deres mand som havde rodet med det. Hør evt. din forhandler inden du lader dem pille og rode. Men please, skriv lige om, et servicebesøg hjalp på skærmen :-)
Ring evt til Samsungs hortline. Jeg fik fat i en utrolig venlig og hjælpsom dame, som næsten kunne stille mig en garranti for at de kunne lave mit tv. Turde dog ikke, da forbrugerrådet fortalte at Elgiganten, med fuld ret, kunne ophæve min garanti, da det ikke var deres mand som havde rodet med det. Hør evt. din forhandler inden du lader dem pille og rode. Men please, skriv lige om, et servicebesøg hjalp på skærmen :-)
03 mar 2008, 22:30
Så brug i bare samsung support til rep. der er ingen grund til bekymring.
/Frank.
Augu skrev:Dalgaard!Jeg har nu fået mine 3 tv hjem og de har alle fået skiftet firmware. De virker nu alle perfekt, og jeg gik ned i elgiganten med reparationssedlen og fik uden bøvl fremskrevet min garanti til den dato de kom retur fra rep.
Så brug i bare samsung support til rep. der er ingen grund til bekymring.
/Frank.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto