09 sep 2020, 22:52

Her kommer et godt tip til jer, som har forudbestilt Disney+ og gerne vil se det gratis indtil, jeres 1. År officielt begynder.
Her kommer hvordan jeg fandt ud af det.
 Jeg forudbestille Disney+ for nogle minutter siden. Efterfølgende hentede jeg Disney+ appen ned på min iPad via udlandske Apple ID. Jeg kunne derefter ikke logge ind i appen, da den fortalte mig, at det ikke er tilgængeligt i mit land endnu. Jeg hentede derefter VPN appen “ExpressVPN” og oprettede mig som ny bruger, hvor jeg vil fik 7 dages gratis prøve periode. Efter du har registreret dig, går du ind og afmelder VPN abonnementet, så det kun virker i de 7 dage. I VPN appen tilsluttede jeg til Holland. Da jeg kom ind i appen kunne jeg endelig logge ind med min danske profil. (det kan gå meget langsomt med VPN) Navigationen og loading af indhold i appen går meget langsomt i perioder.  Jeg prøvede at afspille noget og det virkede med det samme, uden buffer eller noget. (Tænker at den trækker fra en dansk server). Jeg prøvede derfor at AirPlay til mit Apple TV. Bum det virkede også uden problemer endda i 4K HDR/DolbyVision. I kan også vælge sprog og undertekster via AirPlay.  Jeg forstod ikke hvorfor filmen bare begyndte at afspille med det samme, når app navigationen var meget langsom pga. VPN. Jeg prøvede så at slå VPN fra, imens jeg er inde i appen. Det kunne jeg godt gøre uden at den smed mig ud, så nu kunne jeg også navigere hurtigt.
Så med denne guide kan i alle allerede begynde at se Disney+ i 4K HDR gratis, selvom jeres abonnement først begynder 15. September. 
Bonus: I kan leje Mulan til 169kr.