Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af telum
#31580
way ahead of you. Ringede ind og de sagde "du skal ringe til customer care for at få den byttet". Det skulle jeg sjovt nok ikke sidst, men smart finte da de lukker kl. 16.

Har nu skrevet til min "regular dude" Jakob som fik den byttet sidst, men som var gået hjem for i dag. Så må vi se om tredie gang er lykkens gang.

Fandme ringe kundeservice og så vil de ikke engang på nogen måde diskutere kompensation !:(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#31581
Min oplevelse er at man i høj grad er overladt til hvor erfaren deres servicemedarbejder er når man ringer til dem. Nogle af dem kan finde ud af at behandle returvarer og nogle kan ikke.

Jeg synes dog selv at det fungerer fint nok, hvis man blot får fat i en kyndig person. Hurtig ekspedering og ingen ekstra udgifter i form af forsendelse mv.
Af telum
#31583
Det er for så vidt rigtigt. Jakob har givet mig fin og proffessionel service.

Det er bare et problem, at dem der leverer for dem ikke leverer det rigtige / at de selv har problemer med at styre hvad der bliver leveret.