Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af need4speed
Mine kandidater indtil videre er:

Samsung PS-42Q96HD TV
Panasonic TH-42PX70EA

Skal siges jeg har kabeltv.

Hvad synes i til et fjernsyn i 10.000 kr. klassen?
Af madass32
Jeg tror det er en smagsag. jeg er mest til samsungen, på grund af det rolige billed når der panoreres, panasonic'en har sådan et dødt billed (på den gode måde) f.eks. en nyhedsvært med nålestribet jakkesæt på der vil striberne stå og flimre på rigtig mange tv, men ikke på pana'en meget virkelighedstro.
Af need4speed
madass32 skrev: jeg er mest til samsungen, på grund af det rolige billed når der panoreres.
Mine forældre har et ældre Samsung hvor jeg netop synes det ser mærkeligt ud, hvis der panoreres. Som om det ser for forvirkeligheds tro ud og det kan jeg ikke holde ud at se på. Var det, det du mente den ikek gjorte ?

Læste lige på wupti:

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... upti).html

Den her har noget Gaming mode:
Fra tv til optimal spillemonitor på et øjeblik! Sammen med Microsoft Xbox har Samsung udviklet Game Mode, der optimerer billed- og lydindstillingerne ved tv-spil. Nem at aktivere og uvurderlig for dig, der elsker spil!

Har nemlig set på en messe hvor det samme spil, kunne hakke på nogle skærme underligt nok.
Brugeravatar
Af Andromedia
Der er stor forskel på hvor meget billedet hakker på Samsung LCD og deres Plasma skærme. Panoreringer på Samsung LCD er lidt af et ømt punkt O-O
Af kskruger
Andromedia skrev:Der er stor forskel på hvor meget billedet hakker på Samsung LCD og deres Plasma skærme. Panoreringer på Samsung LCD er lidt af et ømt punkt O-O
Jeg har haft et Samsung 32R86 LCD og har nu et Samsung 42Q97 plasma.
Og ingen af dem har problemer med panoreringer.