Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folks,

Jeg har nu længe gået som katten om den varme grød, og været lige ved et par gange men så alligevel ikk fået taget skridtet/pungen op af lommen… Nu skal det være, efter jeg har brugt utallige timer på at læse div. debatter, tests og meget andet god info, synes jeg min væg har været nøgen længe nok.. Problemet er bare lidt med alt den viden jeg har tilegnet mig herinde, at jeg stadig er i tvivl om jeg skal have det ene eller det andet tv?

Jeg kommer til at sidde ca. 3meter fra mit tv, jeg ser 85 % Tv, spiller 5 % og ser film de sidste 10 %, det er vel primært sport, nyheder og et par serier jeg ser. (Jeg har en YouSee Selector)

Egentlig var jeg på vej ud for at hente en Panasonic, men jeg er nu blevet meget i tvivl om jeg vil blive gladere for et Sony?

Er der nogen der vil kommentere eller dele deres erfaringer med mig?

Alt bedst
Af Beckham
De fleste vil nok sige at Pana'en har det bedste billede, i hvert fald på analogt signal, men til gengæld har Sony'en en række fede features, hvor den mest nævneværdige må siges at være den indbyggede DVB-C tuner, som gør at du slipper for at have selector boxen stående.

Jeg har selv et 40D3000 og er meget glad for det. Kører digitalt signal fra Stofa og det spiller bare.
Af brfcjon
Jeg har selv lige købt. Og jeg endte med pana px700.

Den koster lige lidt mere, men jeg synes designet og lyden var meget bedre.

Man skal jo trods alt også se på det når det er slukket af og til. Og der er ingen ingen tvivl om at px700 har en langt langt højere WAF (Wife Acceptance Factor).

Jeg kan ikke sige andet end jeg er meget glad for mit tv.
Af Gonzarles
Har selv 40D3000. Rigtig fedt TV med godt billede
og stilrent design. Kan kun anbefales. Synes selv,
at Panasonic har et lidt kedeligt design, men smag
og behag er forskelligt.
Af Muntjac
brfcjon skrev:Jeg har selv lige købt. Og jeg endte med pana px700.

Den koster lige lidt mere, men jeg synes designet og lyden var meget bedre.

Man skal jo trods alt også se på det når det er slukket af og til. Og der er ingen ingen tvivl om at px700 har en langt langt højere WAF (Wife Acceptance Factor).

Jeg kan ikke sige andet end jeg er meget glad for mit tv.
Må jeg spørge hvor du købte dit tv og hvad du gav for det? Jeg køber nemlig det samme i denne uge...
Af Cybersovs
Tak for jeres tilbagemeldinger, mht. PX700, hvorfor er det I siger det er et federe tv? Er det kun design og lyd, el. har det også et bedre billede? Kan man også få det som PV700 hvis ik man har brug for digital tuner? Alt bedst :s
Af brfcjon
Billedet er det samme på 70 og 700. Jeg har ikke set et PV700 nogen steder.

Jeg var selv meget i tvivl, men da jeg stod og så på 70 og 700 ved siden af hinanden var jeg slet ikke i tvivl længere. 700 er efter MIN mening meget pænere og jeg synes også lyden er det. Kører du lyd over eksternt anlæg så er det selvfølgelig ligemeget.

Hvis du bor i nærheden af roskilde, allerrød eller rødovre så er begge modeller på udstillng i panasoniccentrene der(tror jeg). Iøvrigt det bedste tip jeg kan give dig er at se på dem, lyt til dem og prøv dem. Det er nok den bedste måde at finde ud af hvilket TV du skal have.
Af Cybersovs
Tak igen, tror jeg må til Allerød og tjekke det ud.. :)