Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
Peter Pan skrev:Millemis/ Torben måske er det jeres tur nu.

Jeg vil da gerne give et tips videre. Vælge mellem ældre og nyere B&O. - BEST BUY Frederiksværk Tryk her.
Der er da ikke meget nyere B&O at finde dér.....hvis man lige ser bort fra to BV Avant/55 og én BeoPlay A6.
Jeg er sikker på, at min lokale B&O-forretning er bedre assorteret - og iøvrigt sagtens kan konkurrere på prisen.

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
Klart Millemis
Du har utallige gange klaget over hvor tungt det er at slæbe rundt på gamle BeoVision 7
fjernsyn for din lokale B&O-forretning. Så manglede det da bare andet end at du får rabat. :p
Stop. Der ingen præcedens for, at noget TV har været fedt at betjene via en app på din telefon. Hvad har du imod Remote One - ud over, at den er lavet i nyere tid, altså? Jeg er selv klart mest tilhænger af modellen uden app-genveje, men heldigvis fås den jo i flere versioner.
Brugeravatar
Af Peter Pan
@ Torben. - Hvad har du imod Remote One

Intet.

Den billigste og mest flexible løsning med LG 55" C9 / AVR tilslutning.
Her vælger du selv højttaler og Surround setup.

Billede
Gæt selv hvor center højttaleren placeres. :)
Brugeravatar
Af Millemis
Nu er det jo ikke sådan, at jeg er utilfreds med mit nuværende tv(-setup) - det virker fint og gør hvad det skal både mht billede og lyd.
Men hvis det skulle være kunne jeg nok klemme en 65” version ind i stedet.
Lad os nu se - måske har de mere/andet i støbeskeen deroppe i Struer.

Hvis....så ville jeg nok ikke vælge lamel-fronterne - men vente og se om ikke SkiniPlay (https://skiniplay.com) lancerer noget fornuftigt cover-noget til det tv også.

MM
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 333