Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af roadrage
Jeg ved der er mange indlæg om hvilke tv man skal vælge men jeg må sige at jeg er i tvivl alligevel.
Jeg ville oprindeligt have valgt et pana 37pz(x)70 men har så kigge til på samsung le37m87 til samme pris. Mit tv signel er fra parabolen så det er 100% digitalt og så ser jeg en del DVD'ere og vil også have en PS3'er ved lejlighed. Jeg skulle måske også nævne at jeg også har et godt øje til KDL32D3000.

Jeg har hørt en masser godt om begge tv i alle aspecter af tv se'ningen og det derfor jeg er blevet i tvivl.

Det skal måske næsvnes at min stue er med store sydvendte vinduer så der er meget lys.
Af khougaard
Du kan ikke få en panasonic i pz serien i 37" det er kun px med hensyn til lyset har px700 refleksbehandling samt alle fuld hd modeler i panasonic, bare lidt info. Har selv et Panasonic px700, er meget tilfreds, men det er sku svært at vælge :-)
Har også haft 32D300 er rigtig lækker men skulle have noget større.
Af TYBO
Generalt skal man holde sig fra plasma hvis der kommer lys ind på skærmen.

LCD skærme har ikke sammen genskin som en plasma der har en glasplade foran.
Af roadrage
Tak for svarene - det skal nævnes at det kommer til at stå med "ryggen" til vinduerne. jeg ved ikke om det gør en forskel
Af khougaard
Jeg har som sagt en PX700 der er refleksbehandlet!, den er mat som en LCD. Jeg har den stående med lyset ind i skærmen dette har ikke givet problemer, men derimod har jeg en lampe der hænger i samme højde som tvet hvilket giver genskin hvis den er tændt aften