Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hsh02y13
Kan ligeså godt sige, at jeg ikke ved alverden om hdmi osv.
Har investeret i et samsung PS42c96hdx, og desværre ikke råd til playstation 3. Vil dog høre om der er mulig for at forbedre mit spillebillede ved at overføre med HDMI fra PS til skærm? Og kan dette overhovedet lade sig gøre?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PS2 har desværre ikke nogen digitale udgange ud over den optiske (som er lyd), så du kan ikke bruge HDMI. Følger der ikke kun 1 kabel med 3 stik i enden med til din PS2?
Af hsh02y13
yakken skrev:PS2 har desværre ikke nogen digitale udgange ud over den optiske (som er lyd), så du kan ikke bruge HDMI. Følger der ikke kun 1 kabel med 3 stik i enden med til din PS2?
Kan ærligtalt ikke huske det, men jo mener egentlig der kun fulgte det ene stik med!
Nå men det var en skam, så skal jeg jo have overtalt konen til at købe PS3 :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg er ikke sikker på at man overhovedet havde noget der lignede HDMI da PS2 blev lanceret i sin tid. Scart var vist stadig ret fremherskende.
Af red_martians
Du kan købe en component-ting til din ps2.. har selv overvejet samme løsning til mit panasonic.
Af hsh02y13
red_martians skrev:Du kan købe en component-ting til din ps2.. har selv overvejet samme løsning til mit panasonic.
Er det noget du lige vil uddybe den løsníng der? Eller linke til?