04 jan 2008, 15:22
Hej Står og skal have et LCD TV.
Er lidt i tivl om jeg skal vente for at se om der kommer flere modeller med DVB- C på markedet.
Har set en del på NAD 40A1 & 2 modelllerne men jeg mener at 4K ekstra for et stykkke front plastic og en 160 GB HD er lige i overkanten.
A1 modellen uden HD og med beslag koster 14500 kr. Og hifi klubben er åbenbart ikke til at rokke med prisen på deres egne produkter
Dette TV har DVB -C-T-S tuner noget som jeg fint kan bruge og samtidig indbygget kodnings systemet ( Conax) til Canal digital kortet. Men man kan også sætte et CAM modul i den så det også kan bruges til stofa via DVB C tuneren. Dog mangler den HD tuneren
Men jeg skal kun bruge den til at se nogle SD udsendelser med har ingen planer om HD modtagelse. men det kommer nok snart. Jeg har set det om mod de andre modller de har i butikken, det ser fint ud dog ikke så god en sort som Samsung men man kan så se forskellene i en sort mønsteret trøje ( matador):) Den har særdels god lyd og mange fine finnesser. Men jeg frygter lidt at der måske er noget med en fortidlig SW i den dem for man kan læse på hifi klubbens side at der er lidt uro om hvornår de kunder som har fundet fejl får det løst og om det løser alle problemer !!!. Jeg holder dette TV lidt op imod et Sony 40D3000/3500. Til ca. 13K incl beslag.
Vil gerne høre nogle indputs ang dette tv også de positive/negative (har kun set at arzel er hurtig til at tvile på den) Der må være mange i dette forum som har været forbi hifi klubben.
mvh.
Golf.
Har set en del på NAD 40A1 & 2 modelllerne men jeg mener at 4K ekstra for et stykkke front plastic og en 160 GB HD er lige i overkanten.
A1 modellen uden HD og med beslag koster 14500 kr. Og hifi klubben er åbenbart ikke til at rokke med prisen på deres egne produkter
Vil gerne høre nogle indputs ang dette tv også de positive/negative (har kun set at arzel er hurtig til at tvile på den) Der må være mange i dette forum som har været forbi hifi klubben.
mvh.
Golf.