Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af noize
Hej eksperter!:) Er ny inden for lcd fjernsyn osv. men er så småt kommet frem til disse 32"tv's som jeg kan få til nogenlunde samme pris... Mit spørgsmål lyder så, hvilket tv har det bedste billede?Alternertive mærker & modeller i prisklasssen omkring 5-6000kr modtages gerne.
Er ligeglad med en digital tuner B, da jeg har kabeltv...
Evt. links til tests osv er mere end velkommen
Sony
vs.
LG lc 52 32"

Håber i kan hjælpe mig lidt...
På forhånd tak
Brugeravatar
Af westahn
hvis du er lige glad med den digitale tuner, har LG tvet helt klart det bedste billede.
Men man kan jo sætte et dvb-c modul i P3000 så det "taler sammen med" dit kabel tv
Af noize
Ahh tak for svaret:)
Har også hørt at man skulle få en del mere tv for for pengene ved LG'en, men hvad basere du det på?
Var ikke engang klar over at man kunne smide sådan en dvb-c tuner i sonyen... Men en digital tuner kræver da også at man abonere på digitale kanaler osv. ik?
Af cannavaro
hvis du er lige glad med den digitale tuner, har LG tvet helt klart det bedste billede.
Men man kan jo sætte et dvb-c modul i P3000 så det "taler sammen med" dit kabel tv
Jeg er næsten sikker på, at P3000 IKKE har indbygget DVB-C tuner, men kun DVB-T. Man skal minimum op i D-serien for at få denne funktion.

Tjek evt. nedenstående link:

P3000 Vs. D3000

Hvis du kigger helt nederst under indstillinger, vil du kunne se, at P3000 ikke har indbygget DVB-C.

Med hensyn til fjernsynsvalg, vil jeg helt klart foretrække Lg.. Af hvad jeg har set, vinder Lg'en i forhold til kontrasten, hvor Sony fremstår meget lys og mudret, uanset indstillinger.
Af KarstenKK
Men mon ikke Toshiba 32C3500 vil være et bedre køb?
Af noize
Tjoo skal jeg ikke kunne sige men har da lagt mærke til at flere roser toshibaen herinde...Lyder som et ok tv Men Hvorfor? :) (kan ikke finde så meget andet end billeder af det på nettet...
Hvad vil i så fald være forskellen på LG'en & toshibaen?
Ps. er godt klar over at Sony p3000 ikke har dvc tuner, men det lød som om man kunne implementere det i tv'et hvis det blev relevant senere hen?
Af roadrage
Men vil Samsung m8'erne ikke være det bedste valg? lidt for dyr måske?
Af noize
Hvorfor bedere?
Af noize
hvor? :)