Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
DemonTwisterz skrev:
Gromit skrev:Pas rigtig godt på med Black Fup Friday
Sidste år samlede flatpanels tilbudene sammen og vurderede dem. Det tror jeg også at planen er i år, og så er det jo bare at holde sig ajour herinde på siden inden man styrter ud og brænder sine penge af på et dårligt tilbud.
Jep, der kommer en fuld liste med de bedste tilbud her på siden. Den kommer online lidt tættere på Black Friday 2018. Vi publicerer inden da en artikel med nogle tips og råd specifikt ift. tv-skærme og AV/TV-relaterede produkter.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi holder pt. øje med før-priserne og noterer dem for en række populære TV og så ser vi hvor prisen ender på BF. Der skal nok komme en indikation på de TV, som er dårlige tilbud også i vores "tilbudsjagt".
Af Don Johnson
Rasmus Larsen skrev: Jep, der kommer en fuld liste med de bedste tilbud her på siden. Den kommer online lidt tættere på Black Friday 2018. Vi publicerer inden da en artikel med nogle tips og råd specifikt ift. tv-skærme og AV/TV-relaterede produkter.
Torben Rasmussen skrev: Vi holder pt. øje med før-priserne og noterer dem for en række populære TV og så ser vi hvor prisen ender på BF. Der skal nok komme en indikation på de TV, som er dårlige tilbud også i vores "tilbudsjagt".
Det er et super fedt initiativ I har gang i her!
Senest rettet af Don Johnson 13 nov 2018, 11:22, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der har været lidt eksempler allerede nu på, at butikkerne er ved at geare priserne op til "vejl. udsalgspris", så de kan sætte dem ned igen. Min kone sendte mig et billede af en af Elgigantens TV, som pludselig var steget 100% i pris, så den nu lå på startprisen, hvor de øvrige webshops var markant lavere i pris. Så vi må lige prøve, at holde øje med om der er sådanne mærkværdigheder i gang på produkterne.
Af Coolsmarti
Der er også opslag på Elgiganten DK's Facebook side hvor flere har opdaget at varene er røget tilbage på normalprisen. Det er helt sikkert sundt med en god portion skepsis.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vildt at de mener, at W8 skal koste 40.000 kr. i et køtilbud. W7 har jævnligt været under 30.000 kr. ved diverse ugetilbud, og så vidt jeg husker, så var den da også ret langt nede da der blev åbnet butik på Strøget?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Lyden skulle også være bedre i E8, siger LG. Vi har ikke rigtig haft ordentlig lejlighed til at lytte. I to omgange er levering af LG E8 gået i kage, så vi orker ikke at prøve en tredje gang nu, hvor CES 2019 nærmer sig.

Det skal primært være glas-designet, som man er villig til at betale ekstra for, før merprisen giver mening. Det gjorde jeg i sin tid med LG E6 og udover den grimme elektronikkasse, så synes jeg, at glasset løfter designet.
Af Gromit
SONY OLED 65" AF8 til 16.999 i BILKA gældende fra fredag d. 16. november er en kanon god pris.

Der er helt sikkert mange som vil stå frisk, som den første kunde i morgen tidlig... ;)

Men hvor mange de har på lager, og hvor god deres returpolitik er, er stærkt tvivlsomt.
Af dktipe
Gromit skrev:SONY OLED 65" AF8 til 16.999 i BILKA gældende fra fredag d. 16. november er en kanon god pris.

Der er helt sikkert mange som vil stå frisk, som den første kunde i morgen tidlig... ;)

Men hvor mange de har på lager, og hvor god deres returpolitik er, er stærkt tvivlsomt.
Prisen ser også ud til at gælde online... de reklamere med Black Friday garanti som vist nok betyder det ikke bliver billigere hos dem på Black Friday. Mon det kommer længere ned hos andre forhandlere på Black Friday eller er det mon bundniveauet pt ?

Og mon det kan forventes LG C8 i 65 tommer kommer 1000 kr eller deromkring under så det kommer til 15.999 på Black Friday. LG har jo tidligere været længere nede pris end Sony med deres B7 model inden den udgik.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
God pris på Sony AF8, men ja, det er jo ikke til at vide om den kommer længere ned. Power er også hoppet med på prisen.

Som forberedelse til Black Friday har jeg lavet denne lille artikelguide. Fra tidligere år, så ved vi, at det går stærkt på dagen - særligt ved midnat - så det er en god idé at læse op på forhånd, så man på dagen kan fokusere på prisen:

Black Friday 2018: Guides, tips & vores TV-anbefalinger

Vores liste over de bedste tilbud vil kunne findes på dette link:

Black Friday 2018: Bedste tilbud
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 203