Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madass32
jeg mener LC er ny'er men om den er bedre??? har ikke set den, LE'er er gammel +1 år der omkring
Af madass32
LY-LF-LC er rang ordnen på de seneste tv så er der lb2 som en slags topmodel, men den kom et par måneder før de andre så den er lidt ældre

rigtig god skærm, motion teknologien falder dog igennem hvis det for stærkt i billedet, men det gør alle skærme jo.

L skærmene fjernede de motion teknologierne og de er ekstra tynde. andet end design kan jeg ikke se forskellen på LY og LF nå man ser dem live.
Af Eske
Er Ly så det bedste? Skærmen skal bl.a. bruges til visning af ishockey.

Eller skal man op i 42" og så vælge plasma?
Af karoli
Ja LY95 er topmodellen og desuden vinder af RedDotDesign prisen i Tyskland hvilket er en meget anderkendt pris ...

Dette tv er ganske enkelt genialt !! har selv haft samsung før men det er altså noget sjusk hvis man er enthusiast som mig. For mig er den højest opnåelige kontrast ikke det vigtigste egenskab men derimod realisme og samsung afgiver et falsk farvespectrum desuden er det langsomt om at reagere og det hakker i fullmotion ikke mindst så siger samsung at de anvender pixelmapping men ikke i Komponent og det bleeder en del. Sidst men ikke mindst så tror jeg ikke samsung kender til bruger venlige fjernbetjeninger føj for noget det er noget ganske andet fra en LG betjening som der jo både er lys i og alt muligt .. Og Text/Tv ligger ikke en halv mil fra hinanden ...