Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DonJuan
De leverer superhurtigt - MEEEN hvis der er problemer med varen har DU et SERIØST PROBLEM! Jeg fik leveret et surround-anlæg som ikke virkede.
Fik et kurerfirma til at levere pakken direkte tilbage og kurerfirmaet fik underskrift på fragseddel.
Nu påstår Express Delivery i mail, at de ikke har registreret varens modtagelse og den medarbejder, der kvitterede for varen kender de pludselig ikke noget til!
Firmaet er FUP og SVINDEL! ADVARSEL!
Handl ALDRIG hos dem! Det er Midt Data som står bag, men de vedgår sig ikke ejerskabet.
Såvel MidtData som Express Delivery ejes af et Holdingselskab, som ejes af Allan Carøe Sørensen.
Jeg ringede til Allan Carøe Sørensen og fremlagde stille, roligt og seriøst, det problem, han har.
Han prøvede at tage mig for en båtnakke og hævde han intet havde med Express Delivery at gøre!
Desværre for ham, er jeg koblet op på Erhvervs- og Selskabsstyrelsen og har trukket selvskabskonstruktionen ud, så jeg kunne fortælle ham, hvad han ejede og hvad han var direktør for!
Jeg er nu nødt til at foretage en POLITIANMELDELSE for BEDRAGERI tillige med at jeg foretager en stævning af direktøren.
DE ER EN FLOK PLATUGLER - LAD VÆRE MED AT HANDLE HOS DEM!
Dette blot til skræk og advarsel så andre ikke kommer i samme situation som jeg - hold dig langt væk fra Express Delivery.
PS! Har endvidere hørt rygter flere steder fra, at de er på vej mod konkurs.
Af teamet
Der er sikkert andre, som er fint tilfredse. Ellers var firmaet jo nok gået nedenom og hjem.. Desuden mener jeg ikke at udstilling med telefonnumre hører til nogen steder. Personligt vendetta fører ikke nogen steder. Snak med din bank og træk pengene tilbage. Længere er den ikke.. Held og lykke med sagsanlægget. Forbrugerne kunne godt bruige en sejr eller 2 til at danne lidt præcedens (nogen der har kendskab til tidligere e-handel afgørelser?)
Af Heimdal Inc
Jeg vil give Don Juan ret... Express Delivery er et skodfirma. Og den eneste grund til, de stadig eksisterer er, at de sørger for at have de laveste priser. Det ville i sig selv være positivt, HVIS VAREN RENT FAKTISK VAR PÅ LAGER. Men de sælger hvadsomhelst uden at have en leveringsdato. Og det er FULDSTÆNDIGT UMULIGT at få svar på spørgsmål hos firmaet. Man modtager blot de samme ubehjælpsomt formulerede standardmails om, at "de holder priserne lave ved at holde udgiften til kundeservice nede".
Så om det er for meget, at udstille ejerens private telefonnumer, mener jeg faktisk ikke. Man må stå ved sit firma... Og jeg har selv været ved at rive totter ud af hovedet, i ren frustration over ikke at kunne komme i forbindelse med dem. Folk skal sgu vide, hvad du går ind til, ved at handle med dem. Prøv at søge lidt på Express Delivery - og du vil hurtigt se, at vi ikke er alene med de dårlige oplevelser.

Glædelig jul !!
Af miv_s
Jeg er normalt ikke meget for at tegne dårlige billeder af div. butikker, da jeg selv arbejder i detailbranchen og jeg ved der kan være forskellige meninger og opfattelser af ting. Mht. til ED er jeg dog desværre fuldstændig enig.

Jeg havde købt et gfx kort af dem, der efter ca. 1 års tid blev defekt. Efter lang tids venten(ca 3 uger) ville de ombytte det(hvilket jo er flinkt nok), men istedet for at finde noget tilsvarende fik jeg et betydelig ringere og af udseende, brugt kort. Igen kun efter lang tids brok og småtrusler fik jeg refunderet beløbet.

Jeg skammer mig lidt over selv at "hænge" en butik ud på den måde, men jeg måtte lige af med lidt galde :p

Mvh
Michael
Af DonJuan
Sidste nyt:

Express Delivery har blot videresendt min defekte vare uden så meget som at have åbnet kassen!

Fik en opringning af en fyr, som var endnu en uheldig handlende hos Express Delivery - jeg havde taget en kopi af faktura m.v. ved returnering og lagt det øverst i kassen inden jeg lukkede den igen.

Nu viser det sig, at han får min defekte vare, åbner kassen - og - finder min faktura!

Det er da topmålet af useriøs forretning!

Hvis ikke du selv er klar til at troppe op og være klarttalende og særdeles "overbevisende" i dine handlinger, og er klar til at kontakte et "opkrævnings-firma" og foretage politianmeldelse for bedrageri så skal du [/B]IKKE handle hos EXPRESS DELIVERY!

De burde lukkes omgående! Samtidig burde Allan Carøe Sørensen tage og være opmærksom på, at der jo er en grænse for, hvor mange personer man kan snyde uden at få alvorlige personlige problemer.
Af spacecow
Og nu er de netop gået konkurs sammen med PC-netto og Midt data. Den kære Allan Carøe Sørensen har genstartet Midt Data som et ApS. Det er nok ikke klogt at handle der, da du hvis han går konkurs igen ikke kan få dine varer serviceret, ej heller penge tilbage.