Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey

Jeg bestilte en ny Dell 2407WFP-HC i slutningen af oktober, da der var tilbud på den. Jeg fik at vide at den ville være leverent inden d. 28 november!
Langtid efter min mening, men jeg kunne leve med det ::l
Så idag fik jeg en mail om at leverings datoen var blevet ændret til d. 1 FEBRUAR!!! WTF :s

Det kan de da ikke mene, er der virkelig så meget ventetid på den skærm?

Regner med at ringe ind og spørge om jeg ikke kan få noget mere rabat når de udskyder leveringen så meget. Eller om det det er muligt at låne en erstatnings skærm af Dell i mellem tiden ::l , da jeg har solgt den gamle :((

//randeX
Af Baase
Jeg tror ikke du skal regne med, at de vil tilbyde en låneskærm eller nedslag i prisen.
Det er normalt ikke sælgers skyld at Dell ikke kan levere. Du kan nok allerhøjst få dit køb ophævet og købe et andet sted. Ellers må du bare vente.
Af randeX
Ved godt det er MEGET usandsynlig at jeg kan få rabat eller låneskærm, men man kan jo håbe O_O

Men 3 MÅNEDER!! Arh!! !:(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dette er desværre ikke en nyhed. Grunden til at 2407WFP er taget af deres side er netop den lange leveringstid.

At forvente at man får kompensation er, i min mening, ret naivt. Du kan jo vælge at købe et andet produkt hos en anden fabrikant. Det er din gode ret.
Af randeX
Har også indset at det var naivt, tror bare jeg var MEGET skuffet og sur ;)

Men jeg vil så meget gerne have den skærm, så må bide den lange vente tid i mig ::l
Af Quickmcj
Hvad med at købe brugt hvor der stadig er garanti på varen fra Dell? Så en forleden på dba.dk ...

Købte selv en 2707wfp der var en måneds tid gammel derinde med garanti og prøvede den selvf. før jeg betalte.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
2407WFP og 2407WFP-HC er ikke den samme skærm. HC har et større farverum.