CasperDK skrev:Jeg har nogle gange fanget mig selv i at købe rigtigt dyre fjernsyn, som er toppen af poppen det pågældende år. Året efter konstaterer jeg at nu kan man købe et tilsvarende fjernsyn til den halve pris.
Kan jeg se forskel på OLED og fx et QLED, hvis de står side om side? Ja, det kan jeg formodentlig. Hvis de ikke står side om side? Jeg tvivler.
Hvis det var mig, så ville jeg nok købe fx: http://www.pricerunner.dk/pl/2-3206029/ ... ign-Priser til 11.999 kr og så til gengæld købe nyt tv lidt oftere.
Det skal siges jeg er en af dem som synes at billedet på et fjernsyn ser røvsygt ud når det kalibreres efter alle forskrifterne. Jeg kan godt lide lidt saft og kraft i mit billede også selvom det måske er mere urealistisk/unaturligt.
Det er da det værste råd jeg længe har hørt. Droppe at købe et Oled-tv, og istedet købe et dårligere Samsung-tv til 12.000 (!) kr. og så bare købe nyt tv lidt oftere. Mon ikke pengene er givet bedre ud, ved at købe det gode tv i første omgang...?
Til resten af tråden, vil jeg i øvrigt ikke mene at det er urealistisk at LG 65B7 kommer ned under 20.000 i år. Den har allerede været dernede i forbindelse med genåbningen af Elgiganten i Tilst (19.999 kr). Derudover kunne man også få den til 19.999 hos Power med deres 20% på ikke annoncerede skærme - ved ikke om det var umuligt at skaffe et, eller de sprang fra igen?
Det er aldrig til at vide hvad der sker til Black Friday - sandsynligvis ikke det vilde. Men der er vel flere Power-butikker på vej, ligesom der også er flere af Elgigantens butikker der skal "genåbnes", med deraf gode tilbud til følge.