14. sep 2017, 22:24
#256656
og at der derfor ikke er nogen grund til at vente på en reparation, ja, så må jeg tage det for pålydende.
Elgiganten har sådan set ikke noget med det her at gøre - det er alene LG der har forårsaget denne situation - og de løber fra ansvaret. Derfor advarer jeg mod at benytte deres On-site service.
Dare_Devil skrev:Jeg kan umiddelbart ikke se, at du skulle have noget at brokke dig over (ud over en lidt sløv kommunikation). At de ikke har reservedelene på lager er jo ikke deres skyld, og at de så vælger at kreditere produktet frem for at lade dig vente i uge-/månedsvis er IMO blot god service. Jeg har også haft dem ude for at reparere mit LG B7, og der skiftede de panlet on-site. Alt i alt har jeg kun rosende ord til overs for dem so farSynes nu nok at jeg har grund til at være sur over forløbet. Jeg fik aldrig oplyst de risici der var forbundet med at acceptere en ombytning. Når en repræsentant for LG oplyser mig om at jeg kan få ombyttet til tilsvarende -
- at du ikke længere kan få et "tilsvarende" produkt til samme pris er selvfølgelig lidt surt, but that's life. Der kommer nok et god tilbud igen
og at der derfor ikke er nogen grund til at vente på en reparation, ja, så må jeg tage det for pålydende.
Elgiganten har sådan set ikke noget med det her at gøre - det er alene LG der har forårsaget denne situation - og de løber fra ansvaret. Derfor advarer jeg mod at benytte deres On-site service.