Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JSA
Hej

Inden jeg bestiller ovenstående tv, mangler jeg at få bekræftet, at det har 1:1 pixelmapping. Jeg har set på philips hjemmeside og i brugsvejledningen, men her står der ikke noget.

Er det ikke det optimale at få, når den også skal sluttes til en HTPC?

Håber der er nogen der ved, om den har 1:1 pixelmapping.

På forhånd tak!
det er oversat med babelfish, mit tysk er ikke helt skarpt ;)

PC binding: Finally sharp pictures – at least nearly
Also in Punkto PC binding did with Philips's some. A computer finds a Philips's only over HDMI (or an appropriate adapter) connection for lack of available VGA entrance to, however now finally high resolutions are possible. While older Philips models (even with Full Hp panel (1,980 x 1,020)), at the PC attached only 1280 x of 768 pixels as maximum dissolution and a picture blurred accordingly showed, accept this television 1,920 x of 1,080 pixels permitted. The best picture shows it however with 1.360 x 768 pixels, if as display format „scaled“ selected and the sharpness is not „reduced“ to 0. The PC picture is also then not yet at text characters – sees one still easy vertical shade stung sharp – however with the InterNet Surfen in the living room-usual viewing distance falls not particularly in the weight.

http://www.chip.de/artikel/c1_artikel_27879958.html

Håber det besvare dit sprøgsmål, måtte selv ud og grave. ser ikke ud til nogen herinde er så vilde med philips, at de vil svare nogle noops ;)
Af JSA
Takker!