Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cyrezz
Hej.

Har godt nok lige oprettet en tråd om hp w2207, men efter jeg i dag var ude og se nogle andre 22" widescreen skærme, så synes jeg at 22" er lidt for voldsomt.

Derfor leder jeg nu efter en 19-20" skærm, som gerne må have et stilrent design, og følge med når jeg gamer. Den må også gerne have et flot billede og hvad der nu hører til.
Dog skal alt ikke sættes over styr, bare for, at få en gamerskærm med 2ms ;).

Må gerne holdes under 2000kr.

Her er nogle jeg har kigget på:
Samsung 206BW - Kan godt lide designet og den har fået god bedømmelser. Men er der også panel lotteri her? :(
Asus mw201u - Så lige designet og synes den ligner samsung'en lidt, men er den noget værd?
VievSonic VX922 - Har hørt meget godt om den på div. gamersides, men designet halter lidt ift. samsungen efter min mening. Dog er den billig, men også kun 19"

Det var hvad jeg havde af forslag.

Skal jeg tage en af dem, eller en helt tredie?

Mvh Mads :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
LG L1982U er også et godt bud.
Af Cyrezz
Har lige læst testen her på siden.
Det ser ud til, at det dårlige ligger i farverne (kan jeg bare selv indstille - med lidt hjælp fra jer ;)), og til film, men jeg skal ikke se film på den.

Så vil den være bedre, end de overnævnte?
Prisen og designet ser jo også dejligt ud :)

Kan man stole på compware, for den er billigst der?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har ingen erfaring med nævnte forhandler, så det kan jeg desværre ikke råde dig i.

Mht. farvegengivelse, så har Rasmus jo skrevet ret detaljeret hvad han rettede på for at få det bedst mulige resultat. Du skal bare gøre det samme.

Hvis du vil have et anderledes design så har LG også deres Fantasy serie, som hedder L1900. Den har samme egenskaber og er også anmeldt her på siden.
Af Cyrezz
Har lige set på L1900-serien, og det er ikke noget for mig. Jeg må lige hører compware om hvad de er for nogle fætrer :)