11 okt 2007, 21:33
først vil jeg sige: et dejligt forum, hvor jeg som ny ejer af LCD er blevet meget klogere på mange ting i forbindelse med bla køb osv... (B
som skrevet har jeg købe et Samsung M87 40tommer...
almindelig stofa fællesantenne.....
farverne er generelt rigtige gode, men jeg oplever at feks hudtoner på personer er til tider noget "udvaskede" og blege, jeg har forsøgt mig frem og tilbage i diverse indstillinger, er dette normalt, og er jeg lidt for sart mht dette? det syntes mest at være i studielys
og ansigter i lidt stærkt lys undedørs, er jeg den eneste med denne "oplevelse"
og et andet for mig vigtigt spørgsmål: da den indbyggede digitale antenne er dvb-t, og ikke får mulighed for dvb-c af denne vej, vil jeg spørge om jeg får noget ud af at købe en dvb-c boks, måske den fra stofa selvom de godt nok tager prisen for den
og hopper på det digitale spejl, hånden på hjertet: vil jeg opleve et forbedret billede fra min dejlige Samsung?
og vil jeg få et skarpere billede? (det jeg oplever nu syntes ikke særligt skarpt)...
håber meeeget på feedback fra jeg kompetente brugere af dette forum

venlig hilsen Claus
som skrevet har jeg købe et Samsung M87 40tommer...
almindelig stofa fællesantenne.....
farverne er generelt rigtige gode, men jeg oplever at feks hudtoner på personer er til tider noget "udvaskede" og blege, jeg har forsøgt mig frem og tilbage i diverse indstillinger, er dette normalt, og er jeg lidt for sart mht dette? det syntes mest at være i studielys
og et andet for mig vigtigt spørgsmål: da den indbyggede digitale antenne er dvb-t, og ikke får mulighed for dvb-c af denne vej, vil jeg spørge om jeg får noget ud af at købe en dvb-c boks, måske den fra stofa selvom de godt nok tager prisen for den
og vil jeg få et skarpere billede? (det jeg oplever nu syntes ikke særligt skarpt)...
håber meeeget på feedback fra jeg kompetente brugere af dette forum
venlig hilsen Claus