Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Koylu4
Nogen der har erfaring med de to nævnte nævnte skærme i overskriften? Ved ikke hvilke af de 2 jeg skal vælge mellem.

Samsung har VA panel men kun 50hz, mens LG'eren har 200hz men IPS panel der kan givee backlight bleeding på sorte farver om aften.

Reviews siger dog at KS7005 har 120Hz, men der ligner det "slet" ikke i butikkerne.

Har i erfaringer med modellerne?
Af Christianhave
Lad vær med at lægge for meget i hvordan det står i butikkerne. Særligt Power indstiller det af #%*! til. Mener det er 120 Hz sidst jeg tjekkede deres hjemmeside. Prøv at søg lidt i forummet. Jeg mener den har været oppe før.
Af Koylu4
Var lige i Bilka her i går og det var samme billede. Tror Samsung bevidst ikke gider nævne Hz på deres hjemmeside, for KS7005 og KS8005 ligner virkelig 50hz. Tror jeg holder mig til LG's UH770V i stedet. Hvis den får en ok pris, så køber jeg til Black Friday. Hvis ikke så venter jeg til næste år. Måske kommer der bedre Philips og Samsung skærme...
Brugeravatar
Af Blackspot4200
Koylu4 skrev:Var lige i Bilka her i går og det var samme billede. Tror Samsung bevidst ikke gider nævne Hz på deres hjemmeside, for KS7005 og KS8005 ligner virkelig 50hz. Tror jeg holder mig til LG's UH770V i stedet. Hvis den får en ok pris, så køber jeg til Black Friday. Hvis ikke så venter jeg til næste år. Måske kommer der bedre Philips og Samsung skærme...
Må jeg spørge hvad det er, som gør at du syntes KS7/8005 ligner 50hz ?