Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af retardosan
Ja jeg har også en Pioneer, en LX5080 mener jeg det er. Det er sgu stadig reference billede, og selvom jeg er så heldig at se på en DX900 hver dag på arbejde så holder jeg mig nu stadig til min Pioneer indtil den ikke kan mere.
Af mjkc
Jeg har et LG 50PK950N, som er købt i maj 2010. Rigtig god billedkvalitet, som jeg ikke synes findes på de fleste LCD modeller. Kunne derfor ikke drømme om at skifte det ud før det 'stiller træskoene' - og til den tid nok et OLED.
Af Turbo
polski12 skrev:Jeg har den nye Samsung 65ks8005 bedste tv på market :)
KS8005:
http://www.flatpanels.dk/billeder/Samsu ... all_44.jpg

Vedhæftet billede er af et OLED, sådan som billedet SKAL se ud (grums er pga. underbelyst billede).

KS8005 bliver aldrig det bedste TV på markedet, stadig ikke selvom du skriver det hele tiden. Det er stadig kun en mid-end TV i den bedre enden af mid-end.
Vedhæftede filer
indlaes.jpg
indlaes.jpg (74.95 KiB) Vist 473 gange
Af mhras
Vi har et Sony 65X8505c som jeg er rigtig godt tilfreds med.
Det har lidt lyse sider, og når man først har set dem, så er de svære at un-see. Men det er ikke noget der i min verden dominerer for meget.
Andorid systemet var jeg bekendt med at det var noget sløvt - det er det også - men jeg var klar over det og det tog ikke længe at vende sig til ;)

Billedet er jeg meget tilfreds med, og synes virkelig det står super skarpt - og det er for mig det vigtigste.

Et godt råd! Luk ned for nettet når man har købt et nyt TV. For de stopper jo ikke med at producere nye og man skal jo liiiiiige et smut forbi flatpanels.dk for at lure hvad man skal have næste gang :D
Af Zabina Matzen
Jeg har et Samsung le40a559p4f stående i stuen (fik det forærende for ca 3år siden). Det fungerer upåklageligt, men går så små og overvejer om man skal investere i nyt. Nok tæt på 15år siden jeg brugte penge på et tv sidst.
Af Jørgensen66
Her står der et plasma: Panasonic TX-P50VT60Y. Også et tv, der gør god fyldest her.

Så dog et OLED-tv med masser af detaljer i det mørke for nylig, mens et ikke helt billigt LCD-tv ved siden af bare viste en slags mørk plamage. Det giver blod på tanden, men prisen for OLED må gerne komme længere ned.
Af x99gump
Har et Samsung 63" C7705, hvilket vi stadig er mega glad for <B
Meget kan man sige, men size DOES matter! :D

Eneste anke er at det lider lidt af purple banding når der er meget hvidt i billedet, som desværre er blevet lidt værre med årene.

Jeg håber bare at det holder længe nok til at 65" 4K OLED bliver til at betale sig fra...