Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ayla
Hej

Jeg skulle ind og bestille 65" B6 hos Wupti i dag, og nu er det sat op fra 30.000 kr. til 45.000 kr. siden i går :(( Samme hos Power.

De eneste der stadig har det til 30.000 kr. er Elgiganten, men det er med levering om 3 uger (og har lige solgt mit nuværende TV).

Tror i Wupti eller Power sætter prisen ned igen, eller er det bare ærgeligt?
Af Torben S, Nielsen
Thomas4000 skrev:
Torben S, Nielsen skrev:
Kimbo skrev:Hvilket vægbeslag kan anbefales til 65" B6'eren? Ved at LG har OTW420B, men kan ikke finde nogle danske forhandlere..
B6 har Vesa 300x200. Så man kan evt. købe et beslag med de specifikke mål. De har flere både hos Power og Elgiganten.
Jeg har selv valgt et Vogel's EFW 8305. Det er et universal beslag som passer til mange mål i 40"-80". Det er lidt tyndere end flere andre modeller så TV kommer endnu tættere på væggen.
Men det er jo en smagssag, om det skal sidde helt fast tæt på væggen, eller om man vil have beslag som f.eks. kan tilte mod seer-positionen.
Hej Torben (eller andre som har det beslag Torben nævner), det vil være en stor hjælp hvis jeg kan få dig til at måle hvor mange mm beslaget+LG B6 går ud fra væggen? Jeg har et lærred der ca. går 85 mm ud fra væggen, så håber jeg kan få plads til B6 med det beslag du nævner inde bagved lærredet. Dvs. jeg håber det max går 80 mm ud fra væggen.
Hej Thomas,
Min væg er lidt ujævn, men dér hvor der er størst afstand er der 74mm fra væg til forsiden af skærmen.
Af Mfede
Ayla skrev:Hej

Jeg skulle ind og bestille 65" B6 hos Wupti i dag, og nu er det sat op fra 30.000 kr. til 45.000 kr. siden i går :(( Samme hos Power.

De eneste der stadig har det til 30.000 kr. er Elgiganten, men det er med levering om 3 uger (og har lige solgt mit nuværende TV).

Den skal nok komme ned igen. Spørgsmålet er bare hvornår. Hvis jeg var dig, ville lave en bestilling hos Elgiganten, og så kan du jo altid annullere ordren, hvis prisen kommer ned et af de andre steder.
Af Thomas4000
Torben S, Nielsen skrev:Hej Thomas,
Min væg er lidt ujævn, men dér hvor der er størst afstand er der 74mm fra væg til forsiden af skærmen.
Det er super Torben, jeg takker mange gange for din hjælp og smutter fluks ind og får det bestilt :-)
Af Ayla
Mfede skrev:
Ayla skrev:Hej

Den skal nok komme ned igen. Spørgsmålet er bare hvornår. Hvis jeg var dig, ville lave en bestilling hos Elgiganten, og så kan du jo altid annullere ordren, hvis prisen kommer ned et af de andre steder.
God idé, jeg har lagt en bestilling hos Elgiganten nu.
Af revorge
Jeg har snakket frem og tilbage med Power siden min bestilling af 55" B6 d. 22/6 - efter som de jo telefonisk om mandagen meddelte mig, at de havde et tv på lager til mig, samt bekræftede dette, da jeg efterfølgende ringede for at ændre telefon nr. tilknyttet min ordre....

Det korte og det lange er så, at de indrømmer og beklager de fejlagtigt har oplyst dette, men de har ikke været i stand til at fremskaffe et tv, selvom de havde dem på lager i Glostup en kort overgang og jeg foreslog de kunne sende mig en af dem.... Nå - men idag fortæller de så, at de gerne skulle modtage en mindre sending af dem på netlageret der ligger i Sverige enten i dag eller i morgen. De håber så, at min ordre vil være blandt dem der bliver afsendt en af de kommende dage, men medarbejderen kunne ikke få "svenskerne" til at love det, selvom han havde presset på.... Imodsatfald kommer der først en sending sidst i august eller starten af september.

Så forhåbentligt kan nogen af jer / os der har bestilt 55" se frem til snart at modtage tv... Hvem eller hvor mange er dog tilsyneladende umuligt at sige, da lageret i sverige åbenbart mere eller mindre køre helt deres eget "løb"...
Af Simon R.
Det er virkelig amatøragtigt af Power, at de åbenbart nærmest ingen tv har haft, selvom de solgte dem som om de var/kom på lager om få dage. Elgiganten har haft en del siden, nu har Bilka/Føtex/Wupti dem - det er nærmest kun Power, der ikke kan skaffe dem åbenbart... !:(
Af DKMIK
Simon R. skrev:Det er virkelig amatøragtigt af Power, at de åbenbart nærmest ingen tv har haft, selvom de solgte dem som om de var/kom på lager om få dage. Elgiganten har haft en del siden, nu har Bilka/Føtex/Wupti dem - det er nærmest kun Power, der ikke kan skaffe dem åbenbart... !:(
Det virker som om det vist kun er et problem med 55", eller tager jeg fejl, jeg er med på det stadigvæk er møg irriterende
Af Simon R.
DKMIK skrev:
Simon R. skrev:Det er virkelig amatøragtigt af Power, at de åbenbart nærmest ingen tv har haft, selvom de solgte dem som om de var/kom på lager om få dage. Elgiganten har haft en del siden, nu har Bilka/Føtex/Wupti dem - det er nærmest kun Power, der ikke kan skaffe dem åbenbart... !:(
Det virker som om det vist kun er et problem med 55", eller tager jeg fejl, jeg er med på det stadigvæk er møg irriterende
Det er nok fordi det er 55", der er mest salg i... :)
Af Oliver400
Jeg finder det interessant at prisen på 55" B6 ser ud til at være forblevet på 19.999 kr efter tilbuddene ophørte. Det lover da godt for fremtiden medmindre jeg har overset at tilbuddet stadig kører?

65" lader dog til de fleste steder at være tilbage på 45k. (Elgiganten undtaget)

EG920V kan iøvriget købes hos Power til 14.444 i denne uge.
Af JesperAndersen
- jeg læste et sted, at power havde mistet et parti 55" i transit ( tyveri ?), hvilket kan forklare deres mangel på netop 55" OLED
Af Simon R.
JesperAndersen skrev:
- jeg læste et sted, at power havde mistet et parti 55" i transit ( tyveri ?), hvilket kan forklare deres mangel på netop 55" OLED
Ja, den søforklaring har jeg også læst et enkelt sted, og det virker ikke ret sandsynligt, og det er ikke det jeg selv eller de fleste andre vist har fået at vide... :)
Af revorge
Simon R. skrev:
JesperAndersen skrev:
Ja, den søforklaring har jeg også læst et enkelt sted, og det virker ikke ret sandsynligt, og det er ikke det jeg selv eller de fleste andre vist har fået at vide... :)
Jeg nævnte på et tidspunkt netop for kundeservice, at jeg havde hørt denne historie.... Det kendte han intet til og synes også det lød som en røverhistorie. Dog prøvede han så selv - tydeligt frustreret, at binde mig den på ærmet, da de en uge senere måtte meddele de intet kunne gøre trods lovet levering... Hvortil jeg svarede "det har jeg jo selv fortalt dig, hvor du svarede du intet kendte til det" ..... "Nå ja, det var da vidst også rigtigt...."
Af azAAzin
Jeg har lige snakket med Powers kundeservice. De har fået et parti LG 55B6V på lager. De er ved at blive pakket og sendt videre til deres transportfirma, som så leverer dem ud til kunderne. Transportfirmaet ville kontakte kunderne omkring leveringen, men det skulle gerne blive en gang i næste uge.

Jeg skal ikke sige, hvorvidt dette gælder for alle ordre. Jeg bestilte fredag den 22. kl 11.07.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 203