Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Torben S, Nielsen
JesperAndersen skrev:- Så har jeg lige bestilt LG 65 OLED til Kr. 26.999 hos power :)

......Til sådan en pris blev fristelsen simpelthen for stor til ikke at købe ;) .......

Afventer ordrerbekræftelse og lev. dato, men der stod lager dato 25/7, hvilket forhåbentlig burde betyde lev. d. 26 (?)
:p[/quote]
Øv, chattede lige med Power.dk og de har ikke fået model på lager i dag som de ellers sagde så sent som i fredags.
Dato på lager er lavet om til 29/7 plus 2-7 hverdage til levering.... :( :([/quote]

- æv :((

Og lidt underligt at de/power ikke har bedre styr på deres levering; 2-7 dage vidner om dårlig logistik/leverings-styring...
Andre store firmaer kan håndterer levering fra dag til dag![/quote]

UPDATE: Fragtfirmaet har ringet og leverer mit 65" OLED B6 på fredag...YES! :)
Af revorge
Torben S, Nielsen skrev:
UPDATE: Fragtfirmaet har ringet og leverer mit 65" OLED B6 på fredag...YES! :)
Lækkert :) Håber sgu også at høre noget nyt omkring mit 55" snart, - der stod forventet lagerdato 22/7 og kundeservice medarbejder har oplyst i mandags, at det skulle være på lager og ville blive afsendt snart....
Af bleze
Torben S, Nielsen skrev:UPDATE: Fragtfirmaet har ringet og leverer mit 65" OLED B6 på fredag...YES! :)
Hvornår bestilte du?

Jeg bestilte 65"eren d. 22/7 kl 14. Pengene er trukket i dag fra min konto. Jeg er ikke blevet ringet op endnu...
Af Torben S, Nielsen
bleze skrev:
Torben S, Nielsen skrev:UPDATE: Fragtfirmaet har ringet og leverer mit 65" OLED B6 på fredag...YES! :)
Hvornår bestilte du?

Jeg bestilte 65"eren d. 22/7 kl 14. Pengene er trukket i dag fra min konto. Jeg er ikke blevet ringet op endnu...
Jeg bestilte også 65"eren d. 22/7 kl. 14.49 for at være helt præcist ;)
Af bleze
Torben S, Nielsen skrev:Jeg bestilte også 65"eren d. 22/7 kl. 14.49 for at være helt præcist ;)
14:44 har jeg fået bestillings mail fra Power, så jeg har været 5 min før dig men alligevel får du dit før mig? Hmmm tror lige jeg skal have fat i Power

UPDATE: Har fået SMS fra fragt firma. Min kommer også fredag. Så håber jeg på syg regn i weekenden så jeg kan lege
Af Kimbo
Hvilket vægbeslag kan anbefales til 65" B6'eren? Ved at LG har OTW420B, men kan ikke finde nogle danske forhandlere..
Af Torben S, Nielsen
Kimbo skrev:Hvilket vægbeslag kan anbefales til 65" B6'eren? Ved at LG har OTW420B, men kan ikke finde nogle danske forhandlere..
B6 har Vesa 300x200. Så man kan evt. købe et beslag med de specifikke mål. De har flere både hos Power og Elgiganten.
Jeg har selv valgt et Vogel's EFW 8305. Det er et universal beslag som passer til mange mål i 40"-80". Det er lidt tyndere end flere andre modeller så TV kommer endnu tættere på væggen.
Men det er jo en smagssag, om det skal sidde helt fast tæt på væggen, eller om man vil have beslag som f.eks. kan tilte mod seer-positionen.
Af Kimbo
Torben S, Nielsen skrev: B6 har Vesa 300x200. Så man kan evt. købe et beslag med de specifikke mål. De har flere både hos Power og Elgiganten.
Jeg har selv valgt et Vogel's EFW 8305. Det er et universal beslag som passer til mange mål i 40"-80". Det er lidt tyndere end flere andre modeller så TV kommer endnu tættere på væggen.
Men det er jo en smagssag, om det skal sidde helt fast tæt på væggen, eller om man vil have beslag som f.eks. kan tilte mod seer-positionen.
EFW 8305 er hermed bestilt.
Tak for hjælpen :)
Af azAAzin1
Jeg har lige snakket med Power omkring levering af mit 55", som jeg bestilte i fredags. De siger, at den bliver forsinket, da en leverance er blevet stjålet/forsvundet i transit. De forventer derfor tidligst at kunne levere LG 55B6V i midt august, men det kunne i værste fald blive slutningen af august.

Leveringen af 65" skulle være upåvirket, hvorfor de skulle være sendt ud til kunderne senest i næste uge.
Af revorge
azAAzin1 skrev:Jeg har lige snakket med Power omkring levering af mit 55", som jeg bestilte i fredags. De siger, at den bliver forsinket, da en leverance er blevet stjålet/forsvundet i transit. De forventer derfor tidligst at kunne levere LG 55B6V i midt august, men det kunne i værste fald blive slutningen af august.

Leveringen af 65" skulle være upåvirket, hvorfor de skulle være sendt ud til kunderne senest i næste uge.
Det var sgu ikke ligefrem det jeg gerne ville herind og læse... Prøver lige at ringe til dem senere... I mandags påstod de jo at de allerede havde mit tv på lager (bestilte også fredag), men gætter da på jeg nu får samme besked... NITTE....
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 203