Rasmus Larsen skrev:Bond skrev:Jeg er meget tæt på at købe en B model 65", men hvad nu hvis man fik et super super tilbud på en E6V 65" model i stedet. Spørgsmålet er så, hvad er så en super skarp pris? og set i forhold til B6V65's nedsatte pris? Og er E6V det bedre hvis man er lige glad med 3D og soundbar. Syns faktisk designet er pænere på E6V.
Det lyder som om, at forskellen i billedkvalitet på B6 og E6 er ret minimal, og hvis du er ligeglad med 3D og soundbar, så er det vel reelt et spørgsmål om design? Jeg ville personligt gerne give nogle tusind ekstra for designet på E6. Jeg synes, at E6 er en ekstraordinær flot skærm. Det eneste minus på designsiden er vel, at skærmen stadig ikke er fuldstændig slank (uden boks bagpå) og at man kan afmontere soundaren.
Jeg selv d.d. stået og set på begge skærme, E og B. Og jeg må sige at forskellen må være meget minimal eller slet ikke tilstede, til gengæld syns jeg menu'er - betjening af apps browser etc. ligesom kørte hurtigere eller mere
smooth om du vil "E modellen". Men vi enige i, at designet på E6V bare er mere lækkert og ser mere eksklusivt end på B6V.
Jeg tænkte lidt på om panelerne kunne være valgt ud til de forskellige modeller, f.eks. at G modellen får de bedste paneler, E modellen får de næst bedste og B får de tredje bedste, jeg tænkte at der må kunne være nogle tolerancer og parameter som gør at der kunne være en forskel panelerne i mellem sig, og at de så blev valgt ud til vær deres model? Nogle udvalgte paneler kunne måske give et markant højre nits f.eks. 800-900 måske enda 1000 bare en tanke.
Anyway, jeg har bestilt en 65" E6V da jeg fik et super fantastisk tilbud jeg ikke kunne afslå, jeg glæder mig

desværre er leveringen lidt ude i fremtiden ca. medio/ måske ultimo august.
Jeg fatter bare ikke hvorfor el-mutanten kommer med så sprøde priser i deres avis i næste uge, når de slet ikke kan levere varen.?
Med mindre, det er en test for at få noget opmærksomhed og se noget interesse på LG OLED, og måske senere slå priserne ned endnu engang, f.eks. til black friday og julehandlen.