Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NickerB
eSkovgaard skrev:Der er desværre tale om en trykfejl.

B6 55" er sat til 29.999 ,- og 65" til 44.999 ,-

Det ville ellers have været luksus, hvis der var tale om førnævnte priser

Dog er de danske priser, som altid, væsentlig højere end, eksempelvis priserne i England. Så der er ikke andet for end at drømme videre :D

Link til Elgigantens tilbudsavis: http://tilbudsavis.elgiganten.dk/?utm_s ... =this-week
Det er jo denne uges tilbudsavis du linker til.
pkmadsen snakker om næste uges tilbudsavis.
Af pkmadsen
image.jpeg
image.jpeg (947.34 KiB) Vist 4103 gange
Ja det er næste uges avis . Tror at avisbudet ville dele reklamer rundt inden han skulle på ferie :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det ligner en fejl. De burde jo slå 65" modellen op som det primære tilbud og ikke blot nævne den i en sidebemærkning.
Af Nazu
Jeg har svært ved at tro de springer 10k ned i pris. Må næsten være en trykfejl. Mon ikke der bliver udsolgt efter få min - hvis det nu passer :D
Af pkmadsen
I e-tilbudsavis mener jeg at det er fredag aften jeg plejer at kan se den Rasmus
Af Simon R.
Hvis det virkelig er sandt, er det jo lige før man overvejer at springe til - hvis det altså også er prisen på nettet. Hvis det virkelig først er til levering midt/slut-august, hvordan er reglerne så, hvis jeg fortryder? Så kan jeg vel godt nå at afbestille det...?
Af Oliver400
Hvis der allerede nu kommer tilbud helt ned til 2ok for B6 55", er der så ikke en pointe i at vente til efteråret/vinteren eller eventuel januarudsalget og derved sparer endnu mere? Det virker jo til TV'et er prissat helt forkert når der er allrede kan laves så vilde tilbud med henholdvis ~10k (55") og ~15k (65").
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
DKMIK skrev:Mærkeligt når de på hjemmesiden først forventer levering d.18/8
Elgiganten siger, at leveringen fra fabrikken er blevet lidt forsinket. Der er åben for bestillinger til de nedsatte priser i næste uge, men man skal nok beregne omkring 1-2 ugers leveringstid.
Af Martin Sjøstrand
Jeg skrev det her i denne tråd, den 8 juni

"Jeg ved godt ingen kan se ud i fremtiden, men hvad ville et kvalificeret gæt være på, hvornår man kunne se en E6 i 65" omkring de 30K?

Ville det være realistisk om et års tid?"

Det blev skudt ned, da det virkede vanvittigt.... nu er B6 nede i den pris, så måske mit gæt om et års tid ikke er HELT hen i skoven, for en 65" E6 :-D

(Jeg ved godt det er helt vildt det her, og ikke noget nogen lige regnede med)

Shit hvor ville jeg gerne have det, men jeg vil bare SÅ gerne have muligheden for 3D, så det er stadig alt for sindssygt i pris :-(
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 203