Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Jeg søger i øjeblikket et 55" TV til stuen, der primært skal bruges til film og spil (ps3/ps4). Prisen er omkring max 6000-7000 +/-.

Hertil har jeg set, at Elgiganten har følgende tv, som ser ud til at have en fin pris samt specs: Samsung Ue55ku6075

Det eneste jeg dog ikke kan se mig ud af er input lag, men jeg har prøvet at søge rundt på forum og kunne forstå disse Samsung modeller typisk er gode på netop dette område? Men hvis dette tv er et generalt godt køb, så regner jeg med at få det købt her i weekenden allerede.

Har I andre alternativer eller kommentarer, er disse også meget velkomne. 3D er jeg ikke interesset i, og designet er også fuldstændig ligemeget.

Håber I kan hjælpe med lidt feedback, på forhånd tak!
Det ser jo ret spændende ud! Tror godt jeg ville kunne på med til den pris, hvis det er det værd. Anmeldelserne ser jo ret gode ud undtagen for Android delen, men som jeg kan forstå på nyere reviews, så ser det ud til at være fikset med en update?

Ved ikke om du eller andre har erfaring med dette fjernsyn, men jeg kan ikke se om det har HDMI 2.0 eller hvordan det agererer i forhold til input/display lag?