Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Glennda skrev:Allerhelst ville jeg jo gerne have et 65"Lg Oled og gerne fra deres nye serie.
Men de koster kassen. Men jeg kigger hvad der sker med prisen. Ellers bliver det Samsungs lcd 65" ks9505
Mit gamle Pioneer plasma holder da endnu...men 42" er bare lidt småt i det...
Har lige købt er 65KS8005... Dette kan jeg klart anbefale... Her synes jeg man får meget TV for pengene.. Har måske været heldig med mit eksemplar men der er intet uhomogent lys og det er meget kontrast fyldt og lysstærkt tv, gode balancerede farver og betragtningsvinkler er helt ok.

Men ja næste skridt ville være OLED og så koster det jo væsentligt mere.
Tillykke med dit ny 65"ks8005 samsung :)
men hvordan er det til sport og film og kabeltv ?
Er det bedre end lg 850 kiggede ellers på lg 950 og den så også god ud..
men Oled stod ved siden af og så bare så godt ud.
Jeg venter lige på hvad flatpanels osse siger om det.
Jeg synes det er et SUPERGODT allround TV. Fint til EM fodbold og kabel-TV.

Mit LG UH850V var seriøst lort til sport og film i mørke omgivelser.
Det havde store vertical banding problemer når man så fodbold.
Det var voldsomt bleeding når man så letterbox film i mørke omgivelser.

Nu ved jeg ikke om mit TV var fejlbehæftet eller om det er inden for LG´s specifikationer, men det er ihvertfald ikke indenfor mine specifikationer :)
TVét er på et service værksted i Sverige, men har afskrevet at få det retur og derfor købt KS8005... Og dette var en fantastisk beslutning.. Desværre uden hjælp fra Power som jeg havde håbet på.
mbm skrev:
Glennda skrev:Allerhelst ville jeg jo gerne have et 65"Lg Oled og gerne fra deres nye serie.
Men de koster kassen. Men jeg kigger hvad der sker med prisen. Ellers bliver det Samsungs lcd 65" ks9505
Mit gamle Pioneer plasma holder da endnu...men 42" er bare lidt småt i det...
Har lige købt er 65KS8005... Dette kan jeg klart anbefale... Her synes jeg man får meget TV for pengene.. Har måske været heldig med mit eksemplar men der er intet uhomogent lys og det er meget kontrast fyldt og lysstærkt tv, gode balancerede farver og betragtningsvinkler er helt ok.

Men ja næste skridt ville være OLED og så koster det jo væsentligt mere.
"MBM" Hvad gav du for Samsung 65KS8005? Jeg har selv kik på denne skærm, men syns ikke jeg kan finde den billigere end 19998,-

Overvejer som alternativ et 60" KS7005 som koster Kr 12999 denne weekend i Power..

Hvad syns du om Samsung nye fjernbetjening nu hvor "Wii funktionen" er droppet?
jeg købte til 19998 kr. Som jeg har forstået er der ikke meget avanche på samsung som der er på LG.

Det er klart du sparer rigtig meget ved at hoppe 5" og et model-trin ned.

Har slet ikke pakket fjernbetjeningen ud. Jeg bruger logitech Harmony smart