Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af he00nhv
Tak for et godt forum. Jeg står som så mange overfor et klassisk valg mellem Samsung og LG. Jeg var egentlig besluttet på at hoppe på den nye 7-serie fra Samsung i 55", da den er på tilbud i Elgiganten denne uge til 10k. Jeg synes deres design er klart lækrere end LG.
De to gange jeg har været forbi Elgiganten er jeg dog blevet frarådet af personalet til at købe Samsung, da de mener, at man får meget mere billedekvalitet for pengene i LG's 7-serie, som tilmed er billigere ( i hvert fald til de normale priser). Jeg ved det næsten kan være et religiøst spørgsmål men har de ret? Hvad ville i vælge hvis det står mellem Samsung UE55KS7005 og LG 55UH750V

Mange tak for input

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ty-trigger

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-55uh750v
Ellers kunne du vente på at UH770 kom på lager. Mon ikke der er en sulten forhandler der vil forhandle den til samme pris som 750'eren? Den skulle efter sigende have understøttelse af HDR10(panelet kan vise det) i modsætning til 750'eren.
webOS slår desuden Tizen med længder imo.

Held og lykke med købet :D
ja tak tak lol...

sælgere siger hvad der er bedst for sælgeren ^^ så brug dine øjne og lad dig ikke bilde noget ind fra nogen som helst, dan dig din egen mening og tro mig, du kan ikke gøre et dårligt køb efter det ^^
hvis samsung eller LG er dem der siger dig mest, så stol på dit første instinkt, det er som regel det bedste.
Hvis du begynder at spørge til råds er der hurtigt en masse der vil fortælle dig hvad der er rigtigt eller forkert. så du er allerede jokket i fælden XD
Af mbm
Dr. Krieger skrev:ja tak tak lol...

sælgere siger hvad der er bedst for sælgeren ^^ så brug dine øjne og lad dig ikke bilde noget ind fra nogen som helst, dan dig din egen mening og tro mig, du kan ikke gøre et dårligt køb efter det ^^
hvis samsung eller LG er dem der siger dig mest, så stol på dit første instinkt, det er som regel det bedste.
Hvis du begynder at spørge til råds er der hurtigt en masse der vil fortælle dig hvad der er rigtigt eller forkert. så du er allerede jokket i fælden XD
Kan kun give Dr. Krieger ret, og det gælder vel så også alle de velmenende råd herinde fra !? :)
Af mbm
rasmusf skrev:Både Power og Elgiganten er meget begejstrede for LG... Gad vide om avancen er høj på LG?
Power gav mig en rabat på 15% på et LG uden videre. Spurgte ikke selv rabat. Det tilbød sælgeren selv. :-)