Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Øh
Med henblik på kalibrering støtte jeg på et uforudset problem: Jeg ville ændre bevægelsesdingenoten fra True Cineme til Tydelig (som hjemmesiden her anbefaler), og det kunne jeg også godt. Men da jeg så ville kalibrerer billedet på HDMI (blu-ray afspilleren), var indstillingen Tydelig der ikke (kun Personlig, fra og True Cibema)
bromberg skrev:Og ikke mindst, kan det så håndtere 5.1 lyd? Tænker hvis det har plex mm
Kodi på mit W805C kan sende 5.1 og dts lyd via passthrough. Jeg tænker at det også virker på X8505C.
Med passthrough af 5.1 og dts kan Tv'et ikke håndtere at sende lyden ud af egen højtaler. Det ender som støj, der er så høj at man falder ned af sofaen. :o
Torben Rasmussen skrev:Den fejl har jeg set før. Prøv lige at genstarte TVet, så skulle de dukke op igen. Jeg har ikke kunne reproducere fejlen, men jeg så det på XD93 da jeg kalibrerede den første gang.
Måtte hive stikket ud, men så virkede det også
squiffy skrev:
bromberg skrev:Og ikke mindst, kan det så håndtere 5.1 lyd? Tænker hvis det har plex mm
Kodi på mit W805C kan sende 5.1 og dts lyd via passthrough. Jeg tænker at det også virker på X8505C.
Med passthrough af 5.1 og dts kan Tv'et ikke håndtere at sende lyden ud af egen højtaler. Det ender som støj, der er så høj at man falder ned af sofaen. :o
Er der andre der kan bekræfte det??
Swingking skrev:Også her kodi sender 5.1 og dts ud via passthrough til din forstærker via hdmi kabel..
Det kunne sgu godt betyde farvel til Panasonic/mini Mac/appletv

Er vi ude i det kan passthrough'e DTS HD og Dolby true HD?
Har også DTS og Dolby 5.1 passthrough via HDMI - både via KODI og den indbyggede Video-app.

TV'et kan ikke passthrough HD-lyd.
Det er der vist ikke ret mange TV der kan p.t. - måske slet ingen. Jeg er ikke stødt på nogen da jeg søgte efter det, dengang lige inden jeg købte min 65X8509c.
Hvis man er fuldstændig ligeglad med smart tv funktionerne og optage mulighederne, er der så nogen problemer med tv'et? Det lyder på denne debat som om, alle fejl og mangler knytter sig til netop dette?
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 102