29 apr 2016, 15:42
Hvilke LG skærme var det i øvrigt du kiggede på hos Elgiganten? Deres nye LCD eller OLED?
mbm skrev:Knid ikke salt i såret..Sorry, viste jeg ikke - det var absolut ikke for at gnide salt i såret, sorry.
Jeg havde et 60" plasma indtil for 1 måned siden.. det gik itu..
Nu er jeg igang med at finde et nyt TV og det er ikke nemt..
er på mit andet 65" LED... og stadig ikke tilfreds.. De er ALT for dyre i forhold til billedkvaliteten synes jeg,,
Havde gerne beholdt mit plasma 3-4 år endnu og så hoppet på et 65" OLED 4K fullblown HDR++** med sløjfe til 15K
Turbo skrev:HDR materiale køre i HDR på det udstyr jeg har, jeg har ikke fundet et sted hvor jeg kan slå HDR fra.Sjovt du nævner dette for jeg var i dag endnu en tur i elgiganten, nu havde De fået et samsung ks9000 sat op med en UHD blu ray der kørte The martian.
Turbo skrev:Jeg kan også vælge standard, film osv. mode men mit EF950V viser det stadig i HDR hvis det er HDR materiale det får ind.De andre tv kunne man se det var HDR også via billedprofil.
Det er kun oled-lys, kontrast og rigtig biograf (fra/til) jeg ikke kan justerer når TV'et er i HDR mode, de bliver inaktive.
KS9000 er jo en af deres top modeller og hvis det ikke så godt ud i HDR vil jeg mene de har et meget stort problem.
mbm skrev:Det kan være, at de har fået sat i afspilleren i den forkerte HDMI-port (uden 2.0 og HDCP 2.2)?Turbo skrev:HDR materiale køre i HDR på det udstyr jeg har, jeg har ikke fundet et sted hvor jeg kan slå HDR fra.Sjovt du nævner dette for jeg var i dag endnu en tur i elgiganten, nu havde De fået et samsung ks9000 sat op med en UHD blu ray der kørte The martian.
Billede så slet ikke imponerende ud.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.