Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kommet bedre? Altså som I, at vi ikke lige gjorde det grundigt nok? ;) Mit TV bruger dem fra testen (dog korrigeret på 10IRE trin bagefter) og den er under en dE på 0.2, så de burde stadig virke ret godt...
Torben Rasmussen skrev:Kommet bedre? Altså som I, at vi ikke lige gjorde det grundigt nok? ;) Mit TV bruger dem fra testen (dog korrigeret på 10IRE trin bagefter) og den er under en dE på 0.2, så de burde stadig virke ret godt...
Nej som i at der efter opdateringer er ændret i hvordan indstillingerne skal være for at opnå jeres resultat fra før opdateringer. :D :p
MSyntes jeg havde læst det et sted men kan ikke finde det og med contrast enhancer slået fra bliver det nok et semi fantastisk tv igen ;)
Torben Rasmussen skrev:Mit passer stadig med de samme indstillinger. Jeg har dog ikke målt på den sidste opdatering.
Har lige været inde og kigge instillingerne igennem og der er en del af dem der er ændret efter updates de er sat tilbage og billedet er straks meget bedre. Hvad er kontrast niveauet på i dine indstillinger? Det står der nemlig ikke noget om i teste :(
Swingking skrev:Ja det har også undret mig over at der ikke står noget om det . Samt mener også der var en anden ting med optik eller opløsning
Ja opløsning er der heller ikke noget om

Min kontrast står på 90 og opløsning på 20
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 102