mhras skrev:Jeg har i dag fået svar fra Sony vedr. problemer med at TV'et "fryser" (ikke reagerer når jeg trykker på knapperne på remoten):
It seems as you have an software "bug" on the tv, what i would like you to do is, to check you firmware vers, (press the help button on the right side of the netflix) there you can find the software vers.
If it is the latest ( pkg3.317XXXX or higher) there are an new software due to be coming today.
When you have checked the software, i would recommend you to make an factory reset, this is due to clean out any old software "leftovers", if you do not make an factory reset, it can cause some hang ups with old software, and cleaning up the software are the way."
Så må vi se om det hjælper! 
Jeg har nu skrevet frem og tilbage med Sony og har lavet en "hård" nulstilling, tjekket for den rigtige firmware mm. som de har bedt mig om.
Den sidste mail jeg fik fra dem, stod der følgende:
"Alternativt og hurtig blød nulstilling, hvis din fjernbetjening ikke fungerer mv.,
kan du udføre en blød nulstilling af:
• Frakobling TV strøm ledningen fra stikkontakten i ca. 2 minutter
• Tilslutning af strøm ledningen tilbage i stikkontakten.
Rart, at jeg kunne hjælpe dig. Jeg lukker sagen fra vores side og
du må have en god dag."
Jeg tænker ikke selv at sagen skal lukkes. Vi oplever stadig at TV'et "fryser" en gang i mellem. Eller er jeg for kritisk? Skal jeg blot tænke "pyt"?