13 apr 2016, 18:47
Du kan læse en anmeldelse af det her: http://digitalt.tv/panasonic-dx780-test ... win-tuner/
Mfede skrev:Du kan læse en anmeldelse af det her: http://digitalt.tv/panasonic-dx780-test ... win-tuner/
Elox skrev:Nej Panasonic har ikke PIP men de har Multi vindue hvor du kan se 2 programmer der deler skærmen . Multi vindue findes under Apps men du kan pin den til Home skærmen så den er hurtig at gå til. Prøv at se det ved en forhandler. Hvis du synes om det er der en mulighed inden for dit budget Panasonic TX 60-cx750e til 15.899kr den har twin tuner og har et IPS panel som ikke mister farverne hvis du sidder skråt for tv'et, og det er et meget lysstærk tv 520 nits .Er det ikke lidt det samme som PIP ? Eller er det fordi billedet ikke står oven i det andet at du kalder det multi vindue? Multi vindue som du kalder det er så også mere ovre i det jeg søger da jeg synes det er fedt med 2 lige store vinduer side om side.
Torben Rasmussen skrev:Det er blot et spørgsmål om at slå frame-interpolation fra. Den feature hedder noget forskelligt. Hos Samsung hedder det Motion Plus, hos Sony hedder det MotionFlow og hos LG hedder det TruMotion.Torpen har i hos flatpanels oplevet noget førhen med Panasonics tv at de har tendens til at hakke lidt i billedet ved sport og feks. fodbold? Inde på digitalt.tv skriver de nemlig dette omkring den DX780:
Torben Rasmussen skrev:IFC hos Panasonic er desværre ikke helt så gennemført som hos eks. Sony, så ja der er ikke nogen 100% optimal indstilling af denne. Frekvensen er ikke som sådan nogen garant for flydende billeder eller noget andet.Så hvis jeg skal forstå dig ret så er det noget de fleste TV lider af men som er så micro at de fleste ikke bemærker det eller lader sig genere af det ? Sådan som de beskrev det lød det næsten som om det var et Panasonic problem og altså ikke noget de rigtig oplevede hos andre producenter, men kan forstå på dig at det er noget de fleste TV døjer med i større eller mindre grad.
Nogen lægger mærke til micro-stutter og andre gør ikke. De eneste TV jeg har haft hjemme, hvor motion-systemerne kan levere en høj opløsning under bevægelse og som ikke lider af micro-stutter er Sony og B&O. Sony kan så ikke klare 23.976 Hz helt korrekt endnu på eks. Netflix (den kan godt via HDMI), så det vil give et hak hvert 41. sekund.
Der er desværre ikke noget der er perfekt.
Torben Rasmussen skrev:Jeg ser det hos Samsung og LG også, men jeg har nu altså ikke set det på Pana. Deres IFC er blot ikke den bedre algoritme og jeg ser mere regulær hakken i billedet end den lejlighedsvise stutter som kendetegner micro-stutter.Okay synes du så jeg skal vente til i har testet den Pana model jeg har tænkt på eller bare slå til med det samme? Hvis det er mere regulær hakken du oplever med Pana TV det lyder jo bestemt heller ikke godt.
Torben Rasmussen skrev:De nye modeller kommer jo ikke til at koste det samme som dem du ser på nu.Hva mener du med det at de blir dyrere eller? Det er jo netop en ny 2016 model jeg har haft kig på
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.