Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Fik installeret den nyeste firmware, og synes tv'et er mere respondsivt nu - så det er kun positivt. Har heller ikke oplevet nogle problemer med billedet efter min seneste re-kablibrering. Er meget tilfreds, og selvom jeg ikke skal have en 16 model er jeg spændt på, hvordan de præsterer.
Flere nævner den sidste uges tid noget med en ny software, men det er stadig version 3.317 fra d. 17/2-16 som ligger på Sony's side og tv'et finder heller ingen nyere, så er der nogen der har fundet en nyere version end denne?
Ja, det er bekræftet fra Sony, at den kommer i morgen. Man får i den også optagefunktionen, hvis man ikke selv havde lagt den ind via USB.

Der nævnes:
- USB optagefunktion
- HDR i Netflix
- Optimeringer
Jeg har installeret dagens opdatering 3.395 og ikke set nogen problemer. Jeg noterer følgende i forhold til mit tidligere indlæg:

1. Optagelse med CA-modul
Jeg kan stadig ikke optage med en Smit/Strong kortlæser.

2. Stop af optagelse
En optagelse startet manuelt med “record”-knappen kan nu stoppes med “stop”-knappen.

3. Billedkvalitet
Afspilning af optaget program påvirker ikke længere sortniveauet på HDMI-indgangene.
Med seneste opdatering, har jeg lige testet HDR (Netflix - Marco Polo), og i et mørkt rum er "HDR video" standard indstillingerne helt ude af proportioner, nærmest på niveau med afbrændte nethinder *heh* så der skal kalibreres en del!
Jeg kunne godt blive lidt bekymret for farveindstillingerne, da de ser ud til at være globale og ikke følge profilen. Hvis det er tilfældet, så vil du ikke kunne få et korrekt billede på både Biograf og HDR profilen. Det skal lige testes yderligere.

Hvis jeg tvinger Netflix til at bruge HDR-profilen på non-HDR materiale, så er farverne helt i hækken, men jeg synes ikke at Marco Polo så forkert ud, så HDR-profilen må - når den får et HDR signal - passe nogenlunde med undtagelse af lysstyrke mv.
De anbefaler altid hard reset, jeg lavede min første i går efter den nye, og mit tv fungerer meget bedre nu, havde store problemer med mit CAM modul før, og det fungerer bare nu, så mit råd er hvis du har lavet en før så vent til vi kommer op i FW6 (mener jeg det er).

Er der nogle der ved hvordan man ændre tv guide indstillinger er træt af at den skifter til tv2 sport i baggrunden?
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 102