Log ind med sociale netværk
03 apr 2016, 17:59
Jeg har fået svar fra Sony ang det med 5 ghz forbindelse og de mener man ikke kan bruge det da tv ikke understøtter det , jeg skrev så at det var dog et mærkeligt svar og kunne den se det burde den vel også kunne bruge det , de svarer tilbage at det sådan er det bare og kan ikke ændres.
Mere eller mindre.
ALDRIG mere et Sony tv
Stein
Mere eller mindre.
ALDRIG mere et Sony tv
Stein
03 apr 2016, 18:21
Meget mærkeligt svar. Jeg har flere ældre enheder som ikke viser mit 5 Ghz netværk, når jeg søger efter wifi forbindelser, netop fordi de ikke understøtter det! Når Sony tv'et finder 5 Ghz netværket, er det selvfølgelig også fordi det understøttes, men det er selvfølgelig nemmeste måde for Sony at løse fejlen på!
Stein skrev:Jeg har fået svar fra Sony ang det med 5 ghz forbindelse og de mener man ikke kan bruge det da tv ikke understøtter det , jeg skrev så at det var dog et mærkeligt svar og kunne den se det burde den vel også kunne bruge det , de svarer tilbage at det sådan er det bare og kan ikke ændres.
Mere eller mindre.
ALDRIG mere et Sony tv
Stein
Meget mærkeligt svar. Jeg har flere ældre enheder som ikke viser mit 5 Ghz netværk, når jeg søger efter wifi forbindelser, netop fordi de ikke understøtter det! Når Sony tv'et finder 5 Ghz netværket, er det selvfølgelig også fordi det understøttes, men det er selvfølgelig nemmeste måde for Sony at løse fejlen på!
04 apr 2016, 11:26
Hej,
vi har for ca 3 uger siden køb 65X8505C og er i bund og grund rigtig glade for det.
Jeg har hele tiden været klar over det med Andriod-delen ikke var den hurtigste knallert i skuffen, men jeg vil høre om andre også oplever det med at TV'et slet ikke reagerer når man trykker på remoten? Jeg kan f.eks trykke på både "home"-knappen, eller "guide"-knappen og den reagerer slet ikke. Så går der lidt tid (alt imellem 10-30 sekunder) før den vågner op, eller vi er nødt til at slukke for strømmen på væggen. Det sker ikke hele tiden, men vi har været ude for det et par gange efterhånden.
Er det en del af "charmen" ved Android-systemet, som man bare må finde sig i?
vi har for ca 3 uger siden køb 65X8505C og er i bund og grund rigtig glade for det.
Jeg har hele tiden været klar over det med Andriod-delen ikke var den hurtigste knallert i skuffen, men jeg vil høre om andre også oplever det med at TV'et slet ikke reagerer når man trykker på remoten? Jeg kan f.eks trykke på både "home"-knappen, eller "guide"-knappen og den reagerer slet ikke. Så går der lidt tid (alt imellem 10-30 sekunder) før den vågner op, eller vi er nødt til at slukke for strømmen på væggen. Det sker ikke hele tiden, men vi har været ude for det et par gange efterhånden.
04 apr 2016, 11:30
Synes det fungerer rigtigt godt..
mhras skrev:Hej,Sjovt nok så er smart-tv platformen det som jeg er mest begejstret for ved TVét.
04 apr 2016, 11:39
mbm skrev:Hvad er du så mindst begejstret for? Synes du ikke om billedkvaliteten, eller...?mhras skrev:Hej,Sjovt nok så er smart-tv platformen det som jeg er mest begejstret for ved TVét.
04 apr 2016, 11:43
mhras skrev:Nej for mange fejl med clouding og lyse kanter.mbm skrev:Hvad er du så mindst begejstret for? Synes du ikke om billedkvaliteten, eller...?mhras skrev:Hej,Sjovt nok så er smart-tv platformen det som jeg er mest begejstret for ved TVét.
04 apr 2016, 11:48
Jeg oplever præcis det samme hvor tv'et ikke reagerer på fjernbetjeningen i 20-30 sekunder, dog oftest med mange uger imellem. Derudover indimellem som om at fjernbetjeningen er for følsom. Typisk på tekst-tv hvor den ved et tryk på fjernbetjeningen opfatter det som 2 tryk og derfor som om at jeg har indtastet samme tal 2 gange!
Men skriv en mail til Sony. Jo flere der gør det, jo større chance er der for at der kommer en rettelse på det:
[email protected]
mhras skrev:Hej,
Jeg oplever præcis det samme hvor tv'et ikke reagerer på fjernbetjeningen i 20-30 sekunder, dog oftest med mange uger imellem. Derudover indimellem som om at fjernbetjeningen er for følsom. Typisk på tekst-tv hvor den ved et tryk på fjernbetjeningen opfatter det som 2 tryk og derfor som om at jeg har indtastet samme tal 2 gange!
Men skriv en mail til Sony. Jo flere der gør det, jo større chance er der for at der kommer en rettelse på det:
[email protected]
04 apr 2016, 12:07
IMG20160403014001.jpg (677.28 KiB) Vist 4578 gange
ser jeres skærm ikke sådan ud, når det er mørkt og baggrunden er mørk?
Vedhæftede filer
04 apr 2016, 12:15
Er det de to skrå streger på tværs i midten? Eller er det de lidt lyse pletter der er 6 steder?
Normalt er det vel lys i siderne som har været problemet ved mørke billeder, men det syntes jeg ikke der er noget af på dit billede?
Er der en måde at fremprovokere mørk skærm på?
mbm skrev:ser jeres skærm ikke sådan ud, når det er mørkt og baggrunden er mørk?Nu ved jeg ik helt hvad du mener?
Er det de to skrå streger på tværs i midten? Eller er det de lidt lyse pletter der er 6 steder?
Normalt er det vel lys i siderne som har været problemet ved mørke billeder, men det syntes jeg ikke der er noget af på dit billede?
Er der en måde at fremprovokere mørk skærm på?
04 apr 2016, 12:24
Det er taget på en helt sort baggrund.
Det er de 6 lyse plamager jeg hentyder til.
Mht de lyser kanter så er de der kun når der afspilles noget video.
Så det må have noget med billed behandlingen at gøre og altså ikke statisk som clouding.
Så det må have noget med billed behandlingen at gøre og altså ikke statisk som clouding.
04 apr 2016, 12:58
mbm skrev:Det er taget på en helt sort baggrund.Mht. lyse plamager, så synes jeg bestemt ikke at have oplevet dem før! Så tror jeg at jeg ville have set det.
04 apr 2016, 13:25
har sendt billedet til Sony..
De beder så om et billed når rummet er oplyst.
Problemet er jo så genskin etc. så man ikke oplever problemet---
har googled:
Black uniformity issues like clouding or flashlighting can only be seen during dark scenes, and only when the TV is being watched in a dark room. If you watch TV in a room that gets a bit of light, this isn’t so important
så det er jo om aftenen hvor man gerne vil sidde og se en god spændende film med mørke scener...
De beder så om et billed når rummet er oplyst.
Problemet er jo så genskin etc. så man ikke oplever problemet---
har googled:
Black uniformity issues like clouding or flashlighting can only be seen during dark scenes, and only when the TV is being watched in a dark room. If you watch TV in a room that gets a bit of light, this isn’t so important
så det er jo om aftenen hvor man gerne vil sidde og se en god spændende film med mørke scener...
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto