Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen der ved om UE22H4005 har en DVB-T2 tuner (eller om det kun er DVB-T)? Kan nemlug ikke få mine boxer HD kanaler til at virke på den.... men en 2014 model burde da have dvb-t2 tuner ikke ?

Er der nogle som ved om man kan aktivere det vis service menuen måske ved at ændre land kode eller noget andet ?
Swingking skrev:Er der nogen der ved om UE22H4005 har en DVB-T2 tuner (eller om det kun er DVB-T)? Kan nemlug ikke få mine boxer HD kanaler til at virke på den.... men en 2014 model burde da have dvb-t2 tuner ikke ?

Er der nogle som ved om man kan aktivere det vis service menuen måske ved at ændre land kode eller noget andet ?
Et "dansk" Samsung-tv-apparat fra 2014 har DVB-T2-tuner. "Udenlandske" har ikke nødvendigvis.
Swingking skrev:Det er sku mærkeligt mit er købt i Danmark med har det ikke så jeg er nød til at koble en box til den for at kunne se mine HD kanaler på den...
Hvor er det købt?
Den er købt på dba men han havde fået den i gennem noget kampagne med noget andet... Den hopper fra kanal 8 til 11 det er som om den bare springer alle HD Kanalerne over når man skifter kanal for kanal 10 skulle jo være Tv2 HD jeg kan slet ikke vælge kanal 10