Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chrbagger
Hej,

Desværre har mit 3 år gamle 50" Samsung fået 3 x 3mm streger på tværs henover skærmen som blinker. Jeg har tjekket alle stikkene, men uden held. Derfor skal jeg have et nyt TV.

Krav - ønsker:
55"
Maks 10.000 kr.
UHD ikke et must
Netflix & HBO app indbygget
God lyd

Jeg har set at Elgiganten har et Phillips 55PUS7100 til 6.999 kr. Er det et godt bud? Eller bør jeg vælge et fra "købsanbefalingerne"?

Mvh Christian
Af Grandahl
Hvis du læser en af de mange andre lignende tråde om køb af nyt tv, vil du se at Sony X8505, Panasonic 700/725 og Samsung JU7005 er klart de foretrukne af 2015 modellerne.. Tænker du skal holde øje med tilbudene på disse de næste 2-3 uger..

Phillips tv har ikke haft et godt 2015, særligt deres smart tv har været piv elendigt, det kan du også læse om i diverse tråde herinde..
Af PeterD
Enig..

Hvis man nu ville se på en Philips' skærm (Fordi man elsker mærket osv), så ville PUS7600 være et bedre valg.

http://m.dinside.no/935368/test-philips-65pus7600

Komplett.dk har lige kørt tilbud på det til 10 K, (Normalt omkring de 16-17.000) men det tilbud er der ikke mere.

Men hold øje med hvad Samsung, LG, Sony og Panasonic har af tilbud på pricerunner, det kommende stykke tid.
Af Mfede
Chrbagger skrev:Hej,

Desværre har mit 3 år gamle 50" Samsung fået 3 x 3mm streger på tværs henover skærmen som blinker. Jeg har tjekket alle stikkene, men uden held. Derfor skal jeg have et nyt TV.

Krav - ønsker:
55"
Maks 10.000 kr.
UHD ikke et must
Netflix & HBO app indbygget
God lyd

Jeg har set at Elgiganten har et Phillips 55PUS7100 til 6.999 kr. Er det et godt bud? Eller bør jeg vælge et fra "købsanbefalingerne"?

Mvh Christian
Til 10.000 kroner ville jeg også kigge på LG EG910V, som er et OLED-tv. Det har ikke indbygget HBO-app, hvilket Panasonic og Sony heller ikke har. Du kan dog tilføje HBO Nordic ved at købe en Chromecast.
God lyd får du ikke på nogle af skærmene.
Af Grandahl
Ja sorry, jeg fik ikke lige set det med HBO, hvis det skal være en direkte mulighed i tv'et.. Så skal du have en Samsung, kan måske lige nævn at J8005 også kommer på fornuftige tilbud indimellem, det kunne også være en mulighed
Af lennon
Phillips sælger mange mellemklasse tv på ambilight og skævvredet hvidbalance .Velvidende at flerfarvet ambilight er direkte ødelæggende for jagten på korrekt billedgengivelse, så er der selvsagt ingen " billedentusiaster" som køber nævnte . Når det er sagt, så har flere af Philips topmodeller haft et vist potentiale, - men det er jo ikke dem der spørges ind til . .
Af PeterD
[/quote]
Grandahl skrev:Ja sorry, jeg fik ikke lige set det med HBO, hvis det skal være en direkte mulighed i tv'et.. Så skal du have en Samsung, kan måske lige nævn at J8005 også kommer på fornuftige tilbud indimellem, det kunne også være en mulighed
Samsung. Samsung. Samsung..

Tråd starter har jo netop et 3 år gammelt Samsung der har problemer med elektronikken, og så skal han købe et nyt der så også kun holder i 3-4 år... ;;)

Go' fornøjelse! :s 8-)

Men...man går vel ikke tilbage til en fuser..?

Nå...Forsikring kan man jo altid købe..

Læs nogle tests og brug Pricerunner, sådan skal den kage skæres!