Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Jeg har overvejet at købe Samsung js8005 el. Sony 8505 men da Samsung js8005 nu ikke kan erhvervs i 55" til en overkommenlig pris er jeg begyndt at overveje Sony 8505.

Jeg har gennem tiden nægtet at købe modellen simpelhen kun pga. deres smart tv samt bugs. Derfor har jeg et spørgsmål til alle Jer som har købt Sony 8505: Hvordan oplever i tv'et efter sidste opdatering (positivt/negativt)?

Alternativt har jeg overvejet Panasonic CXC725.

//Bersang
Som jeg hører det på vandrørene fra Sony ejere, er optagefunktionen stadig utilstrækkelig desværre.. Og det er virkelig for dårligt, ellers har det et rigtig godt billede.. Prisen er som regel også god
Bersang skrev:Torben har godt læst du ejer det. Hvordan oplever du det overall?
Det kan du jo læse i anmeldelsen ;) Min mening om TV'et har ikke ændret sig siden da. Det er et ret stærkt køb til prisen. Android bliver langsomt mere og mere stabilt, men det kan stadig gå lidt i stå og kræve en genstart. Den her bug med sortniveau når man har brugt optagefunktionen gør dog, at jeg typisk genstarter den af og til alligevel.

Det her med, at du kan caste direkte er en fed feature. Jeg er klar over, at det bare er en dongle til andre TV, så du kan også få samme funktion på et Samsung-TV, men jeg bruger det ret ofte da jeg har mange streamingtjenester (TV2 Play, Cmore/Yousee, HBO, MinBio, osv.).

Som du nok kan fornemme, hvis du læser i trådene til de øvrige anmeldelser, så er der også små-bugs med de øvrige styresystemer og pt. er det ikke min fornemmelse, at Android har en større byrde at løfte end Tizen og Firefox har.
Torben Rasmussen skrev:Den optager fint her. Der er dog en bug med at sortniveauet går i spunk på HDMI portene efter man har afspillet en optagelse, så TVet skal genstartes. Sony er bekendte med bug'en.

Kendhar også hørt fra en anden en at hans optagefunktionen er fin nok, men som nævnt også flere der oplever det modsatte..
Hvordan kan det egentlig være det er sådan.. Burde det ikke være ens over hele linien ?