Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

SmartTV delen er ikke så vigtig - det ville selvfølgelig være festligt at kunne eliminere en boks eller to, men det betyder ikke en masse. Oveni lader det til at Android SmartTV nok er den eneste platform hvor man kan tillade sig at tro på at der kommer opdateringer og man ikke bare er efterladt med det års version af producentens nyeste "forsøg". Uden at have ejet et Sony produkt siden min walkman, virker det til at Sony faktisk også gider vedligeholde deres produkter, selvom de har fået pengene op af lommen på kunden. Er med på at X85C har været plaget af - og lidt er endnu - af diverse børnesygdomme, men der er dog løbende blevet arbejdet på at kurere dem. Det finder jeg betryggende.
Hvis jeg har forstået det rigtigt, så er Smart-tv delen delvis integreret i TV' ets brugerflade. Og i så fald handler det jo ikke bare om ,at kunne elliminere andet perifært udstyr . Personligt har jeg ingen planer om at skille mig af med hverken YouSee box eller Apple-tv - og er derfor i første omgang lidt ligeglad m smart- tv delen, - hvis TV' et så stadig er fuld funktionelt ?
Houdini skrev:Den absolutte dealbreaker for mig og som jeg synes er værd at bemærke, er at Sony har meddelt at android 6.0 kommer til modellen, hvilket jeg forventer optimere en del mht. performance.
Og Så kommer de med en android 6.5 osv osv
Utroligt at et tv pludselig er blevet så software afhængigt 8-)
Houdini skrev:Den absolutte dealbreaker for mig og som jeg synes er værd at bemærke, er at Sony har meddelt at android 6.0 kommer til modellen, hvilket jeg forventer optimere en del mht. performance.
Hvorfor er det en deal breaker at de opdaterer deres 2015 TV til 2016 software? Det kan jeg altså kun se som noget positivt.

Hvis man ikke har tænkt sig at bruge smart-tv delen eller tunere vil TVets efterhånden begrænset ustabilitet kun irritere de få gange hvor TV ligesom fryser når man starter det op. Det er ikke noget der sker hver uge for mig, men det sker af og til.
Senest rettet af esef 15 mar 2016, 10:50, rettet i alt 1 gang.
Hvis man har planer om at bruge netstik eller SPDIF på 2015-modellerne, så kan sådanne beslag ikke bruges uanset hvad. Der findes dog allerede flere beslag, som reelt ikke tilføjer andet end de få mm som monteringspladen bagpå skærmen fylder.
Er der andre som har problemet med et højt klik i soundbar, når man skifter mellem forskellige kanaler/tjenester.?

Jeg har skrevet med Sony support med sagsnr 14083374 men de siger de ikke har registreret problemet fra andre?
Haha. Har præcis samme problem og har skrevet til Sony om det flere gange!

Det er når jeg skifter fra en tv kanal som udsender lyden i PCM (f.eks. DR) og så jeg skifter til en anden kanal som udsender lyden i Dolby D (f.eks. TV2) så kommer der et kraftigt skræt i soundbaren (har YouSee).
Sagsnr. er pt. 13805639 men har skrevet til dem flere gange om det.

Læste også om en anden tidligere her i tråden der havde problemet for en mdr. eller to siden, men måske det også var dig der skrev om problemet der?
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 102