Mfede skrev:PeterD skrev:Det er folks HELT eget valg hvad de vælger. (Nu er det ligesom skåret ud i pap)
Hvis nu trådstarter vælger et model vil jeg da prøve at hjælpe ham så meget så muligt med indstillinger osv.
Nøjagtig som jeg også vil gå ud fra at du ville.
Uanset mærke.
Fatter du ikke kritikken af dig eller vælger du bevidst at misforstå den?
Der er ingen, som skriver at det ikke er folks eget valg, hvad de vil købe.
Til gengæld vælger du konstant at "hjælpe" folk ved at give et skævt indtryk af bestemte mærker fordi bedre kan lide Sony og Panasonic end du kan lide Samsung og uden at have belæg for det.
Når så mange kritiserer dig og har gjort det så mange gange, bør det give stof til eftertanke - hvis du ikke er en troll..
Du læser åbenbart ikke hvad jeg skriver.
Hvis folk skriver de har købt et tv UANSET mærke, vil jeg da hjælpe dem med at finde noget de kan bruge og gøre opmærksom på HVAD ANDRE SKRIVER positivt OG negativt mht. billed.
Der er altså forskel på reklametekst og test test. Både hos Panasonic. LG, Sony, Samsung og Philips.
Igen: UANSET MÆRKE.
Når det er sagt behøves jeg jo ikke reklamere vedr nogle mærker for det klarer nogle butikker helt af sig selv.
Du nævner konstant Samsung. Hvorfor skulle jeg så nævne det. Og hvad er der galt med de andre mærker?
Kan ikke se problemet. Og hvis folk ønsker et bestemt mærke kan de jo bare skrive. I overskriften
"KUN Mærke XX" eller "Jeg kigger KUN på skærme af mærket XX og du kan godt droppe det Peterd. Jeg køber KUN mærke XX og det er MIT VALG".
Så slipper vi for al denne totale hetz som er gået langt over gevind, til skade for det generelle forum og kvaliteten herinde.
PS. Jeg har altså hjulpet folk med andre mærker end kun det du tror.
Tilbage til trådstarter og hans spørgsmål. Anyone?