Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det var nu ikke ment til dig, men til whatthe... Når han nu fraråder HDR modeller var det vel relevant at høre, om han nogensinde havde prøvet et.

Du vil ikke kunne vurdere HDR i en butik. Det er der alt for meget "støj" til.
Af mbm
Torben Rasmussen skrev:Det var nu ikke ment til dig, men til whatthe... Når han nu fraråder HDR modeller var det vel relevant at høre, om han nogensinde havde prøvet et.

Du vil ikke kunne vurdere HDR i en butik. Det er der alt for meget "støj" til.
Men der er vel intet materiale?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
WhatTheShitLana skrev:har lige set at du har været inde og fylde ekstra på lol hvor ser du personangreb henne ? hvor er der usobre toner fra mig ? underlig beskyldning må jeg sige. men du tager det vel som et personangreb når jeg modsiger dig og din artikel ?
Den del af mit indlæg har stået der siden det blev publiceret. Jeg har ikke fyldt noget på. Men det er vist klart for os alle herinde, at du reagerer før du læser. Læs nu de links, som er givet i tråden, stille og roligt, tæl til 100 og lad os debattere på et sobert niveau.

Jeg kan i tillæg sige, at vi har modtaget en klage fra en bruger, der ikke deltager i denne tråd, over din fremfærd i en anden tråd, som du deltager i. Du skal stoppe med at indlede dine indlæg med at kalde folk øgenavne såsom "lassie" og hvad du ellers bruger.

Det er min sidste kommentar til denne sag. Lad os komme tilbage på sporet og holde os til emnet. Hvis du vil tale om det yderligere, så er du velkommen til at kontakte mig via forummets beskedfunktion eller på email: [email protected]