Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jilech
ChrisJJ skrev:Så er der gjort klar til at droppe Netflix hvis nu smart DNS ikke kommer til at virke fremover. Hulu skal prøves. Samme fremgangsmåde som med BBC iPlaye. Opret en US konto. Log ind på ATV med den. Hent appen og vupti. Eneste lille hage ved Hulu er abonnement. Her er man nød til at købe et US iTunes gift card på nettet ad Hulu abonnement kan købet via iTunes. Skal da prøves....
Det er faktisk meget nemmere at oprette en Hulu Plus account.
Har selv lige gjort det for 4-5 dage siden.
Når du har oprettet din account, så skal du bare på eBay og købe et 12 mdrs Hulu Plus gavekort. Med det får du 12 mdr med reklamer eller 8.5 mdr uden reklamer, det vælger man når man har indtastet koden. Og det koster $16-20 for sådan et kort. Så lad være med at købe iTunes gift cards til overpriser, når du kan få 8.5 mdr Hulu Plus for ca. 100-150 kroner.
Af Jazzperson
bromberg skrev:Jeg kan ikke finde en eneste hdhomerun på dba. Vil ikke handle over ebay eks:).

DVB link - er det software til brug med en tuner eller en selvstændig tuner?
Opsæt en søgeagent.. Der kommer ca. én om ugen er min erfaring, og de bliver hurtigt solgt igen. DVB Link er til brug med HDhomerun. Skal ikke kunne sige, om det kommer til at understøtte andre tunere også (har jeg ikke undersøgt): https://forum.dvblogic.com/viewtopic.ph ... 28ae6f5e6c

MrMC (Kodi) skulle forresten også understøtte HDhomerun (og måske andre tunere), men holder mig bare til Channels.
Af bromberg
En lille tanke. Vil jeg via vlc kunne hente signal fra en elgato hybrid med Eyetv software?
Kunne ligne den opsætning der ligger en video af på youtube
Af Han den anden
jilech skrev:Det er faktisk meget nemmere at oprette en Hulu Plus account. Har selv lige gjort det for 4-5 dage siden.
Når du har oprettet din account, så skal du bare på eBay og købe et 12 mdrs Hulu Plus gavekort. Med det får du 12 mdr med reklamer eller 8.5 mdr uden reklamer, det vælger man når man har indtastet koden. Og det koster $16-20 for sådan et kort. Så lad være med at købe iTunes gift cards til overpriser, når du kan få 8.5 mdr Hulu Plus for ca. 100-150 kroner.
Ok! Har lige tjekket e-bay og det er da vildt at man kan få 8 mdr for en hund når det hos Hulu koster 11.99 S pr. måned for reklamefrit abonnement. Forstår jeg ikke helt. Får man kortet fysisk eller sendes koden i en mail?
Af Jazzperson
bromberg skrev:Kan en hdhomerun hdhr3 bruges til formålet? - eller skal det være en hdhr4
Ja, har selv en hdhr3. Skal være EU-udgaven dog - hvis du skulle finde på at købe over Ebay eller lignende..
Af jilech
ChrisJJ skrev:
jilech skrev:Det er faktisk meget nemmere at oprette en Hulu Plus account. Har selv lige gjort det for 4-5 dage siden.
Ok! Har lige tjekket e-bay og det er da vildt at man kan få 8 mdr for en hund når det hos Hulu koster 11.99 S pr. måned for reklamefrit abonnement. Forstår jeg ikke helt. Får man kortet fysisk eller sendes koden i en mail?
Man får koden med det samme, både som besked i eBay og på mail.
Af Han den anden
Forstår bare ikke lige hvordan det kan være rigtigt med den prisforskel ift. Hulus nromale pris....
Af kbaggen
Jazzperson skrev:
bromberg skrev:Kan en hdhomerun hdhr3 bruges til formålet? - eller skal det være en hdhr4
Ja, har selv en hdhr3. Skal være EU-udgaven dog - hvis du skulle finde på at købe over Ebay eller lignende..
JEg bruger en HDHR (dvs. gammel DUEL model), virker fint med CHannels pånær EPG/kanal-mapping er skæv (også på GLENTEN).!
Af Jazzperson
kbaggen skrev:
Jazzperson skrev:
JEg bruger en HDHR (dvs. gammel DUEL model), virker fint med CHannels pånær EPG/kanal-mapping er skæv (også på GLENTEN).!
Jep, min er også en DUEL.. Men ja, i princippet skulle alle EU-udgaver være fine
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 38