Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krikee
Mig bekendt høre Thomson under kinesiske TCL og skulle efter sigende levere ganske god billedkvalitet for pengene, dog kender jeg intet til den model du spørger på.
Af PeterD
For pengene. Hvad er det?

Bare generelt?

Er vi der, så får du også meget for pengene ved de skærme Aldi sælger men nu er "kvalitetsmærker" når de er på tilbud ofte kommet med ned i pris, hvis man ser bort fra 4K skærme (som der endnu ikke rigtig er noget indhold til endnu)
Af Duus
Det er bare fordi jeg er nysgerig.
Det har jo et ganske nydeligt design, og sikkert også en del bedre lyd end de andre mærker, hvis ikke det skal være b&o eller loewe.
De siger det er designet af en tidlige b&o designer.

De andre topmodeller fra sony, panasonic osv. Har jo ikke gode højttalere.

Jeg har set det til 16.000 kr, og hvis man skal have en topmodel fra de andre mærker så koster de 11 til 15.000 og så skal man have en soundbar ved siden af.

Den anmeldelse vil jeg lige læse når jeg kommer hjem.
Af humber
Jeg syntes kun det er skønt med andre mærker end dem der normalt er i søgelyset. Ikke sikkert de lever op til høj standart, men fedt at få det bragt på banen :) Ind i mellem er der små mirakler. Jeg kunne da også godt bruge et TV med " god " lyd. Vi står også skal have nyt, men der er bare meget lort på markedet at jeg gerne vil se på andre muligheder end "normalen".