Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Også en god idé, der kan afprøves ud fra din erfaring.
(Ikke ligefrem noget, der har med anvendelse af billige produkter, som een herinde skriver og uden dokumentation for samme. Ved udskiftning øges dimension på grund af mulig fejldimensionering fra producent)
Jeg har prøvet alle "hjemmeløsninger", og står nu tilbage med følgende dilemma..

Jeg er i tvivl om jeg skal forsøge at få repareret TV'et eller simpelthen bare købe et nyt. Der er ingen garanti tilbage på mit nuværende, og hvis jeg skal have det repareret koster det 500kr bare for et prisoverslag på reparationen, og den efterfølgende reparation kan jo så koste alt muligt. TV'et er 3 år gammelt, og hvis det skulle gå i stykker igen står jeg i samme problemstilling. Vil det kunne betale sig at få det repereret, eller ser i mere værdi i at købe et nyt f.eks. Samsung 55" til 6000kr (som det p.t. står til på januarudsalg)?
Vil jeg desuden kunne få lidt penge for mit nuværende defekte TV?

Godt nytår.

Mvh Jens
Hej Bent.

Det optimale for mig ville uden tvivl være at få mit nuværende TV repareret til en god pris, men som nævnt tidligere har jeg kun kunne finde teknikere der tager en overslagspris på 500kr. Måske er det mig der ikke ved hvad jeg skal lede efter... vil du sende kontaktinformation på den/de teknikere du omtaler, eventuelt i en privatbesked, hvis det overskrider forummets regler at sende her.

Mvh Jens
huxi skrev:Hej Bent.

Det optimale for mig ville uden tvivl være at få mit nuværende TV repareret til en god pris, men som nævnt tidligere har jeg kun kunne finde teknikere der tager en overslagspris på 500kr. Måske er det mig der ikke ved hvad jeg skal lede efter... vil du sende kontaktinformation på den/de teknikere du omtaler, eventuelt i en privatbesked, hvis det overskrider forummets regler at sende her.

Mvh Jens
Har prøvet at skriv til dig.Kan ikke sende besked?

På mandag kontakter jeg en Radio & Tv teknikker der har gratis tilbud på reparation ved indlevering af tv'et."Og det er der ikke mange af".Udfra din beskrivelse af fejlen på tv'et,vil jeg tro han måske kan sige hvad der er galt uden at åbne det,og måske hvad det koster.Men det hjælper jo ikke dig hvis du ikke kommer fra Fyn/Odense.Men vil også sige er man glad for tv'et så er et overslagspris på 500kr til at overkomme. :)
M.V.H
Bent.