Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af la
Hvad vil man helst vælge, et M86/87 eller et PF9731D ??
Af Fodlisten
Ja jeg har prøvet at brugte indstillingerne, og er rigtig godt tilfreds! Det gjorde billedet væsenligt bedre.
Angående sharpness, så har jeg sat min på 50. syns det er bedst for mig. Men det er ikke særlig meget at det ændre billedet. Movie Plus og DNR (som jeg ikke kan se gør nogen synlig forskel) har jeg også age.
DNI på.
Af SteffE
Vil lige nævne at jeg har fået købt m87'eren.. Og er også yderst tilfreds..
Af POPPER
Så er M87'eren bestilt i kaliber 46 :) venter med sommerfugle i maven ;;) det kan nok klares med lidt insektgift.

Hvad har i valgt som væg ophæng ?

:)
Af Fodlisten
Jeg har ikke væghæng. Bruger den drejebare fod.
Der har vidst været noget kritik som at når kablerne stikker lige bagud, så besværliggøre det vægmontering. Har du undersøgt det?
Af POPPER
Fodlisten skrev:Jeg har ikke væghæng. Bruger den drejebare fod.
Der har vidst været noget kritik som at når kablerne stikker lige bagud, så besværliggøre det vægmontering. Har du undersøgt det?
jep det ved jeg :) det jeg søger er et væg ophæng der kan drejes ud fra vægen (så jeg kan se tv mens jeg spiser) så det vil aldrig komme helt tæt på vægen jeg har set at vogels og sms laver noget. men hvad er godt
Af Fodlisten
Okay, godt nok. Bare sådan du lige var opmærksom. Har udover det ingen forstand på vægophæng.
Af rasmus_dk67
tænker lidt på at købe det her le32m87, men efter at have læst at stikkene sidder lige bagud og umuliggør vægophængning er jeg blevet skræmt lidt over imod Philips 32PF9631D, i stedet..... Men er det her le32m87 helt umuligt at hænge op på væggen? Hvad nu vis man bruger Vogels EFW 6225 tror i så ikke godt at man kan hænge det op alligevel? Er der ikke en af jer som gider at tage et billede af bagsiden på m86/7 med stik i?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den kan sagtens hænge på væggen, men du kan ikke bruge de beslag der sidder helt tæt op af væggen da du så vil få problemer med visse typer stik. Alternativt skal du have fat i stik med 90 graders knæk.
Af noel.dk
rasmus_dk67 skrev:tænker lidt på at købe det her le32m87, men efter at have læst at stikkene sidder lige bagud og umuliggør vægophængning er jeg blevet skræmt lidt over imod Philips 32PF9631D, i stedet..... Men er det her le32m87 helt umuligt at hænge op på væggen? Hvad nu vis man bruger Vogels EFW 6225 tror i så ikke godt at man kan hænge det op alligevel? Er der ikke en af jer som gider at tage et billede af bagsiden på m86/7 med stik i?
Vogels 6225 er helt perfekt dertil, og langt de fleste beslag sidder alligevel så langt ude at stikkene sagtens kan være der :)
Af rasmus_dk67
nice nok, så vil jeg da bestille den med det samme! :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7