Første indlæg på dette fantastiske forum.
Kære alle,
har fulgt FP.DK i mange år nu og draget god nytte af vejledninger m.m., hvorfor alle køb igennem årene, har været betinget heraf. Jeg står dog nu i den situation, at jeg ikke helt kan gennemskue, om hvorvidt dette 55EC930V er værd og købe. Det forlyder, at mange afventer 4K, andre afventer diverse sw opdateringer og en helt tredje gruppe, forsværger brugen af OLED, førend det er mere "modnet". Mit gamle Panasonic har udstået sin værnepligt og jeg står nu med et akut behov for at erhverve mig et nyt tv. Desuagtet for og imod i plenum, kan jeg ikke undsige mig, at det kribler helt ved tanken om denne enhed.
Mit primære behov er ps4/apple tv/fire tv brug, med casual tv kiggeri (ca. 1. time om dagen), hvorfor jeg ikke kan finde hoved og hale i, om dette tv er det rette for mig.
Har set mig varm på OLED igennem længere tid og er da også glad for min 15" Oled, fra LG, men det huserer jo i køkkenet og udgør derfor ikke nogen reference som sådan.
Er det rentabelt og vente til Januar i håb om et udsalg, eller investere i en "mens vi venter" enhed, a la AX800?
Venligst,
den fortvivlede med trigger fingre