Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nogen der har set en liste over hvad den seneste opdatering skulle inkludere? Kan se noget snak om forbedret PIP og forbedret billedkvalitet på XDA-dev, dog for x810C og amerikansk antager jeg, så ved ikke om det er relevant for de europæiske versioner.

Changes from PKG2.473.0017NAB to PKG3.017.0080NAB:
enhanced PIP mode
improved WiFi connectivity
improved support for NetFlix 4k
improved Playstation support
improved picture quality
Har bestilt et 65X8505C i Elgiganten til 12.999 kr.

Et par spørgsmål:
Ved at twin tuneren ikke virker endnu, men virker optage funktionen hvis jeg tilslutter en harddisk?

Såvidt jeg kan forstå er eneste streaming tjeneste det understøtter pt. Netflix, men man skulle dog alligevel kun se andre ved at bruge Chromecast funktionen, nogen der kan forklare hvordan det virker hvis jeg f.eks. vil se Viaplay eller TV2 Play?
Mig bekendt er HDD recording ikke fungerende endnu, det står stadigvæk som kommende inden d. 24/12.

Og det fungerer ligesom en Chromecast, forskellen er bare at du ikke kan bruge Chromecast appen, men du får den samme cast knap i dine apps, og den caster ligesom en Chromecast.
Nej ikke hvis du har et Android TV. Det er egentligt bare en indbygget funktion i mange apps du allerede har på din telefon/tablet/PC og på TV'et som gør at du kan sende indholdet til TV'et. Når først dit TV er registreret på dit hjemmenetværk dukker funktionen automatisk op i apps der understøtter Chromecast.
Så hvis jeg installerer Viaplay og TV2 Play app på min Android/iOS tlf. og er på samme wifi net som tv'et, så kommer der automastik en funktion i app'en på tlf. som sender billder overpå tv'et?
Ja meget! De fleste apps til telefoner virker faktisk til TV, men man skal dog sideloade dem. I princippet fungere det ved at kopiere appen fra en telefon til TV'et. Dog virker det sjældent perfekt og der kan være problemer med at anvende interface eller opløsningen kan være lav eller andet. Jeg bruger ES File Explorer https://play.google.com/store/apps/deta ... ndroid.pop til at kopiere apk'er over på TV'et. Den skal installeres på både TV og telefon, og derefter er det pærelet. APK'en skal også "extractes" fra telefonen, og til det bruger jeg https://play.google.com/store/apps/deta ... com.ext.ui
Ja, det er ret skidt, at der intet sker på den front. Jeg caster dog alt det jeg mangler fra min iPad, så derved har jeg stadig DR TV, HBO, Blockbuster, TV2 Play, Min Bio, Yousee arkiv osv. Desværre så understøtter cast ikke 24 fps, men det har jeg alligevel ikke hvis jeg ser det på min iPad.
Jeg har også installeret seneste opdatering via USB (2.637). Kan bekræfte, at tv-guiden ikke "hopper" længere. Jeg har ikke opdaget andre ændringer....
Jeg synes dog KODI er blevet mere ustabil, specielt hvis jeg downloader undertekster. Jeg kan dog ikke garantere at der er en sammenhæng....
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 102