11. nov 2015, 20:14
#222595
Jeg har 17 tordenfluer i mit tv. (2014 model)
Elgiganten har sendt mit Tv til reparation og via sms,- er mit Tv (forventet) repareret d/18/11/2015.
Ind-leveret-11/11/2015.
Er noget forundret over pasiviteten, fra producenternes side.(Udskiftning af panel,-overstiger prisen på Tv)
De burde komme med en samlet udmelding,-der indrømmede fejl i produktion og samling af fladskærme.
(”Nævnet har vurderet, at tv’et er mangelfuldt (købelovens § 76, stk. 1, nr. 4).
Nævnet har ved afgørelsen lagt vægt på, at fejlen, som første gang er konstateret mindre end seks måneder efter leveringen, ifølge den sagkyndige skyldes en materiale- eller fabrikationsfejl, idet forseglingen mellem tv’ets beskyttende frontglas og LCD-panelet ikke er lavet korrekt.)
Da den erhvervsdrivende har afvist forbrugerens reklamation, er forbrugeren berettiget til at ophæve købet af tv’et (købelovens § 78, stk. 4)-
-------------------------------------------------------------------------------
Jeg tør simphelthen ikke, at købe nyt Tv,-pågrund af Tordenfluer.
Da, jeg stod i Elgigantens service lobby, var der ophængt et 50 tommer Samsung Tv, der kun havde til formål, at oplyse kunder om info + diverse. Dette Tv, havde allerede 6 stk tordenfluer indenbords.
Hvis vi alle fremtidige købere af Tv'-kunne blive forsikret mod Torden-Fluer via Tillægs-forsikring-vil i så tegne en ?
PS-mit gamle Panasonic plasma tv fra 2011, der har stået på samme sted i stue, er ikke angrebet af fluer.
Elgiganten har sendt mit Tv til reparation og via sms,- er mit Tv (forventet) repareret d/18/11/2015.
Ind-leveret-11/11/2015.
Er noget forundret over pasiviteten, fra producenternes side.(Udskiftning af panel,-overstiger prisen på Tv)
De burde komme med en samlet udmelding,-der indrømmede fejl i produktion og samling af fladskærme.
(”Nævnet har vurderet, at tv’et er mangelfuldt (købelovens § 76, stk. 1, nr. 4).
Nævnet har ved afgørelsen lagt vægt på, at fejlen, som første gang er konstateret mindre end seks måneder efter leveringen, ifølge den sagkyndige skyldes en materiale- eller fabrikationsfejl, idet forseglingen mellem tv’ets beskyttende frontglas og LCD-panelet ikke er lavet korrekt.)
Da den erhvervsdrivende har afvist forbrugerens reklamation, er forbrugeren berettiget til at ophæve købet af tv’et (købelovens § 78, stk. 4)-
-------------------------------------------------------------------------------
Jeg tør simphelthen ikke, at købe nyt Tv,-pågrund af Tordenfluer.
Da, jeg stod i Elgigantens service lobby, var der ophængt et 50 tommer Samsung Tv, der kun havde til formål, at oplyse kunder om info + diverse. Dette Tv, havde allerede 6 stk tordenfluer indenbords.
Hvis vi alle fremtidige købere af Tv'-kunne blive forsikret mod Torden-Fluer via Tillægs-forsikring-vil i så tegne en ?

PS-mit gamle Panasonic plasma tv fra 2011, der har stået på samme sted i stue, er ikke angrebet af fluer.