Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#221303
Der er ingen TV der er perfekte. De her lyse sider, som jeg også nævner i anmeldelsen er nok det der generer mest i det daglige. Jeg kan godt leve med et langsomt styresystem - så længe det ikke går i stå - så jeg håber, at det med tiden blot bliver mere stabilt.
Read more at http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... RDYs2BT.99
Så du ville anbefale fjernsynet? Der er jeg glad for at høre!
Hvad tror du 65“ versionen kommer til at koste til januar/februar?
#221304
Kaj Kajsen skrev:Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man skal købe dette tv eller ej. Den eneste grund til at gøre det, ville umiddelbart være for billedkvalitetens skyld, men ud fra tråden bliver jeg usikker på om billedet overhovedet leverer...?
Skal man slå til så snart 65“ rammer 15 tusind eller skal man håbe på at Panasonic bringer os et FHD OLED-fjernsyn i samme prisklasse til næste år?
Jeg ville se mig om efter et andet. Det 3. x85c, som jeg er på nu, har ligesom de to foregående tydelige lodrette streger pga ujævn baggrundsbelysning.
#221357
Sidste Android Update har gjort underværker for mit tv. 5.1 fra Netflix, væk med lydudfald fra hdmi arc, og væk men alle de steder jeg kunne provokere fejl frem. Generelt virker det hele noget hurtigere og en del mere stabilt.
#221368
Torben Rasmussen skrev:Jeg synes ikke umiddelbart stabiliteten er blevet bedre.
Tror heller ikke vi skal forvente alverden før 6.0.

Der er virkeligt himmelvid forskel på min Nexus 9 med 5.1.1 kontra den 6.0 der er frigivet. Det er som at få en helt ny tablet, havde ellers overvejet at skaffe mig af med den. Nu er det en ren fornøjelse at bruge.
Der er sågar visse issues med min SGS6 og 5.1.1.

Jeg tror 6.0 er det som 5.1.1 burde have været. Det er desværre problemet med det her android tv. Vi kan dog glædes(eller..) at vi ved udgangen af 2015 får 6.0 (kræves til bla hdd rec). Jeg vil dog vedkende at det har altså hjulpet med denne opdatering omend forskellen kan måles i små procenter.
#221390
Det har hjulpet en anelse på hastighed ved skift af kanaler og ind og ud af tv guiden .
Men nu har jeg fået et andet problem , når jeg går ind i tv guiden når den ind og hopper ud med det samme og ind igen , hver eneste gang jeg vil ind i den.

Stein
#221396
Er kommet hjem og har fået opdateret TV'et - og det har løst problemet med det lille hak/pause/stutter ca. hvert 40. sekund ved DLNA streaming - nøj, hvor er jeg glad nu - så kan WDTV boksen endelig gå på pension. :)

Har også 5.1 lyd fra Netflix nu - dog fra standard Auto1 indstillingen - det var ikke nødvendigt at skifte over til Auto2, som nogen åbenbart skal.

Om det var fordi jeg nulstillede til fabriksindstillinger efter updaten eller om det er fordi jeg har en anden surround forstærker end dig, Torben, ved jeg ikke - men det funker... :)

Synes at det hele generelt kører hurtigere og mere flydende i menuerne.
Er faktisk meget tilfreds med menu-performance lige nu - vi må se om det bliver sløvere med tiden.

Android 5.1 har dog ikke de samme memory-issues som 5.0 havde, så der er en chance for at stabiliteten og peformance holder sig på det gode niveau. Vi må se.
#221410
Syntes også det kører bedre, faktisk helt ok, men havde nu ikke problemer med stabiliteten i nogen særlig udstrækning før heller.

Jeg har bemærket en stærk forbedring af billedkvaliteten på de kanaler jeg har med lav signalstyrke. Det hakker 90% mindre nu og vi er nede på et niveau som er acceptabelt for 60% signalstyrke syntes jeg. Nu må jeg tage de sidste 10% med kabeloperatøren.

Ser også at der nu er et HDR picture mode. Kunne være interessant hvis nogen, som f.eks. Torben, giver en vurdering af den funktion. Ved at den bliver betragtet med skepsis, men hvis der er nogen som helst forbedring af billedet, selv om vi ikke kommer op på "ægte" HDR, så syntes jeg det er en god ting.
#221426
esef skrev:Syntes også det kører bedre, faktisk helt ok, men havde nu ikke problemer med stabiliteten i nogen særlig udstrækning før heller.

Jeg har bemærket en stærk forbedring af billedkvaliteten på de kanaler jeg har med lav signalstyrke. Det hakker 90% mindre nu og vi er nede på et niveau som er acceptabelt for 60% signalstyrke syntes jeg. Nu må jeg tage de sidste 10% med kabeloperatøren.

Ser også at der nu er et HDR picture mode. Kunne være interessant hvis nogen, som f.eks. Torben, giver en vurdering af den funktion. Ved at den bliver betragtet med skepsis, men hvis der er nogen som helst forbedring af billedet, selv om vi ikke kommer op på "ægte" HDR, så syntes jeg det er en god ting.

Iflg. brugere på Avsforum, slår TV'et selv over på HDR mode, når den får "ægte" HDR materiale - der er et par links til materiale derinde du kan teste med.
Selvom der ikke er FALD, og den mulige lysstyrke ikke er i top, skriver de at det giver et ret fedt billede.
Jeg har dog ikke selv prøvet, så det er ikke noget jeg kan be/afkræfte.
#221505
Efter opdateringen låser mit TV straks når det tændes, hvilket betyder, at jeg må genstarte ved først at tage netstik og derefter afventer fuld opstart. Er der andre i forum med det problem eller ligefrem nogle med en løsning, hører jeg gerne om en sådan.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 102